Pjesma o jednoj mladosti

06.07.2006., četvrtak

Soba spremna

Soba je spremna, danas se čeka majstor koji bi trebao složiti krevet. Dragi je zadovoljan svojim djelom, sredio sobicu: zidove, lajsne, uglancao parket.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Večeras presijecamo vrpcu. Prvi put ćemo spavati na krevetu s letvicama. Madrac je već u uporabi, kao što rekoh. Dobar. Ove dvije prethodne noći spavali smo u dnevnoj sobi, stavili madrac na pod pored pianina. Zaspivala sam i budila se s mišlju da ne smijem zveknut glavom u pianino. Koje noćne more...

Potočnice su mi jučer došle u posjetu, dok im je tajo majstorirao po kući.

Image Hosted by ImageShack.us

Ulete u radnju i fektaju lovu za sladoled. Onda se vrate pa me izbace ispred kompića. Jučer sam baš pregledavala neke avatare. Mnogi mijenjaju dizajn, i ja bih ali će pričekati. Zato mogu uvesti promjenu što se avatara tiče. Kad su curke vidjele te raznorazne animirane cvjetiće, anđelčiće, odvalile se. Ne možeš ih otjerati... Onda pregledaju moj direktorij sa sličicama maca. Svako malo na Internetu naiđem na neke slatke slike maca pa im snimim. A sad imam ultrasuperbrzi MaxADSL, surfam brzinom od 1024 kbps, yeah!
- 09:59 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu