petak, 01.04.2016.

8147-6605-1048-1591-149

-NISI KRIV –
Rekoše velike hulje nečovjeku.
-Čist si kao suza gorske vile,
Nevin kao prvi udah novorođenog djeteta,
Bijel kao anđelovo krilo-

I rukovaše se prikaze i nakaza,zadovoljno i zadovoljeno.

Prikaze odoše ručati –
Požderaše zadnje mrvice pravde,
I ostadoše bez deserta jer ljudskost je odavno
Ugrožena vrsta.

Nakaza pak uz prasence i rakijicu,
Tjerajući duhove unespokojenih duša,njegovom riječju i samoproglašenom titulom pogubljenih,
kao dosadne muhe,
pomisli kako je njegov nakazni život ustvari nepravednan, bez obzira na oprost prikaza,
jer eto on je ćosav. I to je jedino što ga je mučilo i samo zbog toga ne može spokojno spavati.

Čovjek pak, već desetljećima prividno živ,
Osjeti u tom trenu, kako trnje oko njegovog srca,
oživi i rane mu ponovno prokrvariše,
golim rukama iskopa raku i pomisli –
-Dvadesetipet godina tragam za posmrtnim ostacima svojih najdražih,
Labirinti onih najneljudskijih ne daju mi ih naći, dostojno sahraniti,spokoj meni i njima dati, na
posljednjem počivalištu svijeću im upaliti, buketić različaka im donijeti, pa u svom posljednjem činu
dok sam još samo napola živ evo sahranit ću – pravdu,pravednost,ljudskost,empatiju –

I pokopa ih i upali baklju, da možda, al samo možda dobro nađe put iz ove tmnine

- 19:11 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi