subota, 23.11.2013.

ljevica ili desnica pitanje je sad

Meni koja sam blagoslovljena time da imam i lijevu i desnu ruku, nametnulo se pitanje (ničim izazvano!Ne š ničim,_ ) koja mi je draža, potrebitija- ljevica ili desnica.
Po mentalnom sklopu sam desna. Pišem desnom,desnom se više služim.Desnica je u mene veća i jača.Da li mi je ona draža i da li s njom ponosim.? Evo upravo sam, desnicom, umutila brdo tijesta za pogačice od čvaraka, jutros sam desnim dlanom pomilovala mog životnog supatnika i poslala mu tom istom rukom pusu pri rastanku.
Mrzim je kada njome prebirem po sitnišima u novčaniku jer nemam izbora nego kupiti najjeftiniji kruh (poslije 15 sati ili poslije 20 za cijenu jednog dobiti dva pa drugi odnijeti svom tati) i kada s njom plaćam kojekakve pizdarije lijevih i desnih koji su se lijepo uhljebili pod hrvatskim stijegom.
Ljevica, pa ona mi je manje obljubljena jer samo mi tu i tamo uskače u pomoć, uglavnom, tu je, pa što ću s njom, nego je tolerirati.
Danas su moja ljevica i desnica, združene, napravile niz dobrih djela. Zagrlile su moju rođaku, koja osmi put ide na umjetnu oplodnju i već tri godine je na listi posvojitelja.Pomogle su, združene, pogurati auto susjedi, koji nije htio upaliti jer po Murfijevom zakonu mužjaka ni alfa, ni hetero ni homo nema nigdje kad ga najviše trebaš itd. itd.
Ipak, najdraži dijelovi i moje ljevice i moje desnice su mi srednji prsti( tzv. centar) jer trenutno, u sveopćoj vrištećoj tišini i šutnji, u sveopćem mnoštvu po onoj Pale sam na svijetu, mogu ponosno poput Mr Beena,, pokazati srednji prst moje ljevice i moje desnice i LIJEVIMA i DESNIMA.
Svaka sličnost sa prozvanima na političkoj sceni je namjerna.
A sad bi svi radosno mogli zapjevati:
KAD SE MALE RUKE SLOŽE, SVE SE HOĆE, SVE SE MOŽE...LALALALALALAL

- 13:43 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi