Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 06.05.2010.

SANJAM LI SVE TO?

(1989.)

uzdišem pomislivši na tebe
sve me uzbuđuje
toplina tvoje kože i sjaj
mekoća dodira ispod tvojih majica
drhtaj i bijeg od strasti
počeci tvojih malenih grudiju
koje titraju pod mojim prstima
sputavaš me i bježiš ponovo
pronalazim spas u usnama tvojim
upijam snagu iz nabreklih bedara
koja žele pobjeći iz nogavica
dodirujem ti lice
ljubim te prstima
milujem ti usne
udišem tvoju kosu i zatvaram oči
vraćaš me iz tišine svojim osmijehom
prikrivaš bol stvoren razumom
zar razum ima mjesta u ljubavi?
pobijedi ga sa mnom
sanjam li sve to?
*****
želim ljubiti te
želim spavati na tvome spokoju
snivati tvoj lik
želim te potpuno, cijelu
dušom i tijelo, dušu i tijelo
i želim to sad!
*****
pustinja čeka da je ispratim
čežnja je bezobzirna
očaj mi ne pomaže da shvatim
kako je teško biti sam
kako tada patim
buka s daleke ceste
vraća me iz daljine
vraća me u stvaran svijet
putujem i ljubim te
želio bih da ovo je stvarnost
kao što je sve ružno bilo stvarno
želio bih sa tobom u san
*****
stojiš predamnom
kao božica sa skupocjenih slika
naga i puna svjetla koje te obasipa iznutra
pratim liniju tvoje ljepote
erotičnist koju tek treba otkriti
kao statuu od zlata na dan slobode
prepusti se dodiru
zadrhtat ćeš samo
predat ćeš se nebu
ono zna kuda sa tobom
tvoja me nagost plaši i smiruje
želim te samo gledati
i želim te dirati
želim te ljubiti
želim sa tobom sve što nebo radi sa zvijezdama
i što zvijezde rade nebu
želim te upiti kao kap
i svaku kap ti dati
i želim to sad!
*****
sanjam li sve to?

- 10:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme