Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 08.10.2020.

BIJELA RUPA

već odavno ne viđam neka lica
tražim ih u gomili ljudi
na mjestima gdje sam ih nekada sretao
i tek mi slučajno sine
da samo ih vidio na osmrtnicama
i da ih više nema
ulice su odjednom tako prazne
unatoč masi nepoznatih lica
kad poznatih nema
i svakim danom sve više praznina se širi
i kao crna rupa uvlači u sebe
već osjećam tu snagu
iza mene će isto ostati praznina
tek da je nova nepoznata lica popune
sve manje je onih koji sjećat će se
crna rupa zauvijek nas proždire
a ponekad me obuzme šok
i osjetim novu snagu
kad vidim lica koja sam već otpisao
bio siguran da sam vidio njihove osmrtnice
i da ih odavno nema
pa razvučem osmijeh i duboko se zamislim
sad kad su dokazali da crne rupe postoje
znači li povratak tih davnih lica
da sam dokazao postojanje bijelih rupa
tih mističnih vrata s druge strane svemira

- 10:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2020 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme