Bruno Šantek - brutek

srijeda, 07.10.2020.

MAGLENE GRANICE

udaram te ne mareći za posljedice
stežem ti ruke oko vrata
dok se zabijam žešće u tebe
vrištitiš od bola
ili strasti
tko li će to znati
osjećam krv na svojim leđima
dok noktima ostavljaš tragove
grizeš mi grudi i gotovo spajaju se zubi
zbacuješ me sa sebe sluđena pogleda
dal to je mržnja il požuda
granice se ne prepoznaju
magli mi se pred očima od silne vrućine
kao da smo isisali sav kisik oko sebe
izbijaš mi posljednji udah pritiskom u prsa
dok preuzimaš kontrolu i pogled odozgo
novi trag noktiju kao da mi para kožu
kao da se pokušavaš zagledati u mene ispod nje
dok srce pumpa sve jače i bliže rasporenoj površini
tonem u nesvjesticu uz mirise krvi i znoja
svom silinom držeći se tvojih guzova
prodirući još dublje do tvoje nutrine
odskačeš, pritišćeš, grabiš zrak kao da umireš
pa se u vrisku, jecaju i urliku vraćaš u život
očima me okivaš i osuđuješ i proždireš
i gledaš kroz mene kao da ne postojim
nestajem, vraćam se, uzdišem, izdišem
kroz maglu tonem da se uspinjem
da se ispunim i ispraznim pa da ishlapim
kroz maglene granice sudara dva ludila
sve do svitanja


- 11:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2020 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme