Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 08.10.2020.

SVI DRUGI

svi drugi su životinje
jer mi smo tako rekli
svi drugi su zli
jer mi imamo bolji alibi
svi drugi su glupi
jer naša je pamet svetinja
svi drugi su zvijeri
jer sve se našim moralom mjeri
svi drugi su pogani
jer naše su svetinje svetije
svi drugi su naivni
jer naša su praznovjerja sada službena
svi drugi su drugi
jer mi imamo prednost za privilegije
svi drugi su drugačiji
jer mi smo jednakiji od njih
svi drugi su nepismeni
jer mi smo jednom napisali stih
svi drugi su samo privremeni
jer vječnost je rezervirana za nas
svi drugi su povijest
jer mi smo je skrojili kako nama paše
svi drugi su luzeri
jer mi smo odlučili da sve je naše
svi drugi su izdajice
jer mi imamo licencu na domoljublje
svi drugi su kukavice
jer mi dijelimo ordenje
svi drugi nisu ništa osvojili
jer i poraze smo proglasili pobjedom
svi drugi su rušitelji
jer samo mi smo branitelji
svi drugi nisu ništa
jer mi moramo biti sve
svi drugi samo su kulisa
jer mi smo ...zna se

- 10:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2020 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme