Bruno Šantek - brutek

subota, 10.10.2020.

NE ZOVITE ME

sretan vam uskrs, božić, ramazan, pasha
i dajte zapamtite i ne zovite me
tada vas najviše volim
vas vjernike licemjere
što sve božje zakone kršite
što sve grijehe skupite
po ispovjedi sve kao nestane
što svojim lažnim moralom stojite iznad mene
i propovijedate mi kako bih trebao živjeti
što bih trebao misliti
za koga glasati
kako se klanjati veličinama
kako se uvlačiti
kako se prodati
sretna vam kupovina, dobar vam tek
lijepo vam stoje nove odore
i tako ste sve pretvorili u konzumerizam
tu vašu vjeru u nepostojeće
to vaše predavanje praznovjerju
učeći mene da sam na krivom putu
namećući mi svoju istinu
svoju iskonsku laž praznine
gledajući s obožavanjem u njih
svećenike, rabine, popove
hodže, pape i ostale lopove
sveznajući idoli nada mnom glupim i praznim
jer ne ispunjavaju me vaša sranja
tvrdeć da je moja sudbina zbog toga manja
da trebam biti ponizan
da trebam biti slijep
biti gluh
sretan vam put, uznesenje, raj, posliježivot
meni je dobro
ne treba mi ništa
meni je ok
dovoljno mi je života i u ovom jednom
neću se prodati
niti lobotomizirati
samo ću disati
ne zovite me
hvala

- 10:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2020 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme