Bruno Šantek - brutek

utorak, 13.10.2020.

PATETIČNO POETIČNO

patetično gledam tvoje obline
kao napaljeni dječarac
dok me tvoj pogled ne prene
dok kosom ne probudiš vjetar
koji me pomakne s mjesta
i više ne gledam tvoje grudi
već brzinu tvojih uzdaha
snagu tvojih koraka
šutnju tvojih usana
sreću tvojih bokova
tonući u tebe barem mislima
poput vode koju ispijaš
zatvarajući oči kao da uživaš
patetično osjećam toplinu
poželjevši više
da ta ljepota za mene diše
brzim ritmom našeg stapanja
patetično lažem samog sebe
da tvoji koraci jure k meni
da tvoje usne žedne su mojih
za mene da čuvaš vrućinu bedara
trzaje bokova
vrućinu svojih sokova
i ponovo želim ljubav
kao naivni dječarac
patetično pretvaram u poetično
u stihove skrivajuć nadu
da vrijedna si novih zabluda
čak i grijeha
pa i poraza
dok pratim kaplju
koja ti je pobjegla prema grudima

- 19:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2020 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme