Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

subota, 16.03.2024.

16.03.2024. POMOĆ!!

Hello ekipa. ..
Imam problem, trebam pomoc !!
Dakle dobila sam neki donekle pozitivan odgovor na prijavu sa Agentur für arbeit ... kazu trrbqm rjesiti neki psiholoski test!! To je kao neki next step!!
E sada .. dolazomo do problema!
Ja znam se sporazumjevati na njemackom, znam citati i eazumijem stvari uglavnom iz konteksta
.jos uvijek i stalno cu biti u procesu ucenja! Kako cu ja rijesiti paiho test?!?!?!

Samo bih se zeljela malo pripremiti i mozda vidjeti neka pitanja ili neke primjere da bas ne bude eci peci pec!!
Trebalo bi malo prouciti rijecnik za psiho testove!!

Uglavnom ako imatr kakav savijet pisite !!
I ovako sam uzbudena sad jos i teeest hahaha

Nije mi probelm ici u skolu i uciti doma onda i na posao oa od ljudi uciti ali ovo mi kr iskreno skroz nepoznata stvar. Samo sam jednom rjesavala psiho test za vozacku! Na hrvatskom.i to je to !

Eto bit cu zahvalna ako netko ima kakav savijet!! Hvalaaaaa !!

16.03.2024. u 15:01 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.