Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

četvrtak, 14.03.2024.

14.03.2024.

Hello ekipa ..

evo nekako spontano dodoh pisati danas ...

Danas je bio veseli dan hahah odlucila sam pustiti pticurine da protegnu krila ... i protegnule su hahah ostavila sam ih samo u dnevnom da ih ne hvatam po cijeloj kuci ... i bilo je veselo ... bome veselo ...

Nisu htjele van pa onda nisu htjele unutra ... najdraza mjesta su im TV i PlayStation ... i posrale su i jedno i drugo.
Pola dana su bile vani onda sam ih morala nekako uhvatiti ... uhh .. ne znam iskreno da vam kazem bojim se da zato sto su u paru ih nikad necu pripitomiti. Nekako smatram da bi lakse bilo da je jedna ... i da bi se puno brze privikla na nas. Ovako nemam pojma kako ce to sve zavrsiti jer vec sada vidim da su to talno drugacije karakterno. Imam jednu ludu koja je spremna na sve i ne boji me se previse .. a imam jednu inatljivu i tvrdoglavu i malo glupastu. Tako da nemam pojma kako ce to ici. Rekao je Google da su ptice pametne ( ova vrste jel) i da brtzo nauce i da se brzo prilagode. Navodno su super prijateljski nastrojene ,,, tako da ne znam, ja ne vidim to ... a i ne znam sto bi tocno trebala raditi dodatno. Pokusava savjete s interenta ... ali nista se ne cini da pali .. ali oke tek smo na pocetku!

Posao je oke nis ekstra, naradila sam se ovaj tjedan bome ... i to je to ...nista pametno tu nemam reci ...

Zapostavila sam teretanu i ljuta sam na sebe .. jer ima jos malo za pasti na dvoznamenkasti broj na vagi ... i onak .. to je poceztak i trebala bih to izgurat a ne sad opet zapostaviti. Nadam se da cu od vikenda imati malo vise volje i snage za gym. Zbilja to zelim !!

Dobila sam jednu odbijenicu za Ausbildung i nekako se jako bojim da ce sve biti odbijenice .... ne znam .. ne izgleda mi zivotopis bas prepunjeno .. i nekako se bojimda ljudi ako me ne upoznaju i ne cuju sto ima za rec nikad nece mi ni dati priliku. Ali oke .. istrazujem i druge neke opcije jer me stvarno nekako strah.

Razmisljam sto bi se jos moglo raditi ... sto bi meni bilo zabavno... nisam pametna .. ali oke istrazujem i saljem prijave .. pa cemo vidjeti ...

I dalje sam pozitivna i nadam se najboljem ali postoji taj strah!!

SVako jutro na poslu setam hodnicima gdje su uredi. Mirise na parfem i kavu i onu neku uredsku toplinu. Znaci otkad sam bila malena i isla u tatin ured mi se to svidalo. Jutro, miris cigarete, parfema i kave ... toga se sjecam iz tih tatinuh ureda ... i nekako me uvijek vrati u to sjecanje.
Tatin ured je imao onako ona debela vrata tapecirana kozim sa dugmicima ... ne znam to drugacije opisati ..uglavnom old school. I to mi je toliko urezano u sjecanje kao i taj miris. Nekako bas zelim da danas sutra i ja imam takav ured i da lijepo mirise na kavu i moj parfem ... tako da... manifestiram !!

K. je ozdravila ... ali jutros stizemo u vrtic i ona se nesto zakaslje i povrati ... od slajma i suhog zraka ... ne znam vise poludila ... msm cijeli dan je bila oke i ne kaslje ali od spavanja i suhog zraka bas joj ujutro bude tesko.

A ne znam vise kako to promjeniti .. sve sam pokusala ! Vidjet cemo danas nesto moram smisliti. Grijanje ne radi u sobama, prozori otoreni cijeli dan ... tako da ne znam vise ...

Uhhh prispavalo mi se hahaha ... ode malo jos gledat TV i cekat D. da dode s treninga !! :D

14.03.2024. u 20:34 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.