Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

nedjelja, 03.03.2024.

03.03.2024.

Hello ekipa ...

evo napokon da sjednem i napisem neku ...

Nemam nista lijepo zapravo za napisati jer je cijela veljaca bila blago receno kaos.
Napokon sam se bila ufurala u posao u u teretanu i sve sto skupa, hrana, i mrsavljenje ... i onda mi je K. iz vrtica donjela ono sranje od virusa koji ti sjebe stomak i crvijeva i sve. Sjebala se i ona realno .. ali ona je malena ... povracala je 1 dana i imala malenu temperaturu i oke, bila ko nova. Ja sam povracala cijeli dan i jos dva dana imala proljev. Imala temperaturu koja nije bila visoka ali me tijelo boljelo do zla boga. Mislila sam da cu umrijet ali ozbiljno. Jos mi je i menga dosla 10 dana ranije pa se sve to lijepo ispreplelo ... grcevi u crijevima su bili nemoguci ... i dalje mi je ostala ta neka neugoda u stomaku i crijevima i iskreno ni ne znam kako da to nestane, kako da to sad ponovno vratim u normalu.

Prije toga sam taman bila zavrisila kuru antibiotika i steroida jer mi je glas bio nestao ... K. mi je dofurala bakteriju iz vrtica ...

Sada nikako nadoci. Nikako opet se osjecati onako snazno i sposobno. Nista mi se ne jede a ond apostanem gladna i jela bih sve ,,, ne znam .. pila sam probiotike, i jos pijem, pijem i vitamine i sranja ... ne znam stvarno kako da se vratim na staro. Vrti mi se ujutro i osjecam mucnine ... sve se poremetilo ali sve. Bila sam cak pomislila da sam trudna, ali nisam ... samo se sve nesto pobrkalo i ja ne znam kako se vratiti na staro....

Moram pokusat isforsirat treninge ... mozda mi se vrati moc .. stvarno ne znam !!

Pocela sam sa prijavama za Ausbildunge napokon ... poslala sam jedno 10 komada danas ... pa cemo vidjeti ... ako jos nesto bude dolazilo ili se objavljivalo saljem i to. Izgleda da sam neke propustila ali iskreno kad bolje razmislim nije mi ni zao. Tako je trebalo biti. Skoro sam propustila prijavu za Agentur für Arbeit ... skoro .. ali su mi se sada pojavile 2 neke nove firme koje mi se cine skroz zanimljive. Uglavnom trazim i saljem ...

Papige jos nisu stigle jer smo tek nasli krletku ... preko Ebay Kleinenzeigena ... za 15 eura. Odlicno .. inace te krletke kostaju preko 400 eura ... samo ju moram oprat .. i to msm da cu danas otici na autopraonicu i ispricat je onim sranjem pod tlakom .. jer ne mogu drugacije oprat tu prljavstinu Neki ljudi zbilaj ne ciste i ne spremaju ... te ptice jadne su zivjele u kaosu! I one bile lude ocito jer govana ima i na plafonu krletke ... pa sad bas da tako seru nisam sigurna !! Barem ona moja kad sam bila dijete nije srala po plafonu!

Rjesavamo to ... i zena koja mi trebqa prodati ptice je neki dan rekla da mozda nece biti tih koje ja zelim .. pa cu mozda morat uzeti tigrice .... ne znam ... imala sam tigricu kad sam bila mala ... i one su jako slatke .. samo kad sam se sad nabrijala na ove druge! Ali poanta je imat pticice .. jel tako ? :D

Nista vise pametno nema ... D. je promjenio posao, sada radi blizu i ne putuje vise na terene .. tako da eto pocinje jos jedna nova avantura za nas !!

Cekamo dalje kako ce se razvijati ova godina, u iscekivanju smo lijepih i pozitivnih stvari u svakom slucaju!

Dolaze nam gosti ove godine ... bit ce super ... i eto veselim se !!

Neki dan nam je bila 1. prava godisnjica braka! Ipak nismo putovali jer smo imali neke nepredvidene troskove a i D. je taman poceo na novom poslu ... tako da smo otisli samo na rucak i to sa nasim malim priljepkom .. jer bez nje nikuda hhahaha. Bilo je bas lijepo ... najeli se, probali nesto novo .. zanimljivo je bilo u svakom slucaju !! :D
I sad eto idemo dalje, prva ili cetvrta su dobro prosle .. :D

Kako ste vi? Ima li kod vas sto nova ??

Pisem vam brzo ...

03.03.2024. u 13:37 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.