Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

četvrtak, 22.02.2024.

Ovaj cetvrtak je dobar crtvrtak ...

Hello ekipa,

samo zelim kratko natipkati pa moram dalje cijeli dan sam danas na gasu !!

Uglavnom napokon sam sve papire rijesila i u ponedjeljak se salju na sve strane, prijava na ausbildunge !!!

Jako sam happy .. moram reci da jedva cekam nekako ... i poslat cu i u drzavne i ne drzavne firme i vidjeti kakve odgovore cu dobiti. I dalje se ne mogu odluciti je li posao na Zavodu za zaposljavanje dobar ili je pametnije otic u neku drugu firmu .. nisam pametna i to me jako kopka .. ali vidjet cemo prvo sto ce i tko ce odgovoriti a onda cemo dalje lomiti glavu ... ne znam kakve su mogucnosti napredovanja ... kakve su mogucnosti za daljnje obrazovanje, kakve su place .. nikako da to vise saznam ali oke imam jos malo vremena jos 2-3- mjeseca laganini !!

Bitno dqa ja posaljem na sva moguca mjesta i onda da mi netko odgovori.

Na novom poslu je super ajmo reci .. ne znam .. neki dan su mi pokazali tehniku i sad mi je laksde .. znaci jebes ti to ak netko ne uzme i ne pokaze ti tehniku za jebeno pranje podova .. nije to to .. s onim mojim se gubilo jako puno vremena na n ista ... i sad .. sad sam brza bas kako zelim biti i produktivna bas kakao zelim biti !! Znaci happy ....

Moja Mama i Brat su potvrdili dolazak za K. rodendan ... i to mi je bas nekako veselje ... tako da vidjet cemo hocu li uspjeti neki godisnji do tada dobiti makar tjedan dana samo da malo mozemo se druziti vise ili ne .. al opet dok se ja vratim s posla oni se probude i top !!

Sad moram zurit dalje. K. ima trening plesa u gradu u plesnoj skoli !! I na gasu sam staaaalno ... stalno neke izvannastavne aktivnosti ... :D

Nadam se da cu moci svratitit sutra opet jer imam jos stv ari za pisati ... ili mozda navecer. Oprostiti na tipfelerima ali jako jako jako se zurim !!

Pisem brzooo ...

22.02.2024. u 13:56 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.