Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

ponedjeljak, 15.01.2024.

3. godisnjica !

Hello ekipa ...

Danas mi je bilo veselo i uzurbano ...i danas sam razmisljala da se ne sjecam kad sam zadnji puta imala ovoliko energije i bila tako raspolozena za gotovo vecinu stvari i obaveza.

Probudila se sredila se, sredila K. pripremila sve za vrtic i izasle van a vani snijeg. K. odusevljena a meni drago sto je ona toliko happy ... reko ajde idemo pjeske u vrtic .. lagano ... prosetale se K. bila luuuda od srece, ostavila ju u vrticu, hodaj natrag. Doruckovala spremila stvari i otisla u teretanu.

Nije novogodisnja odluka nikakva nego jednostavno je bila super prilika za malo novaca uzet clanarinu pa smo uzeli i D. i ja ... i moram reci da sam happy. Nekako mi je ugodno tamo i idem ujutro kad nema previse ljudi pa se i osjecam top jer je poluprazno. Radi btw od 0-24 pa eto ako mi se nekad ne bude spavalo mogu navratiti!

Za sada sam zadovoljna sobom i kako mi ide ... necemo previse hvaliti samo zelim da ovako ostane!
Mozda su svi moji problemi uvijek bili u tom nekom hormonalnom disbalansu a nitko mi to nije rekao ... jer sada sa ovom valjda normalnom kolicinom serotonina vidim bas ogromne promjene ... pa eto ne znam .. pratim dalje.

Knjigu i dalje citam .. i samo pronalazim kao i uvijek sto bih trebala napravitii ali za sad jos ne pise kako to napraviti ili kako doci do toga. Netko mi je bio predlozio neki tecaj asertivne komunikacije .. moram to malo istraziti!

I danas ... danas je tocno 3 godine kako smo dosli u Njemacku !!! Show !!
I realno moglo bi se proslaviti jer imamo bas dosta za proslaviti ... dobri smo... 3 godine idemo samo naprijed, u 3 godine smo masu napredovali i puno toga ostvarili ... nas prvobitni petogodisnji plan se polako realizira. Neke stvari su bile preoptimisticne sto smo zamislili ali neke druge smo podcijenili pa eto zapravo smo svakako na uzlaznoj putanji. Zadovoljni !

Rekla sam si da je ovo godina napokon godina za mene i prakticiram to vec evo 15 dana hhaha ali zelim tako i nastaviti. Odmori treninzi citanja ... skole ... polako ...

Pozitiva je sto ce D. pocet svaki dan dolaziti doma pa cemo pocet onako zaprave dijeliti taj obiteljski zivot i dobro i lose .. tako da se i tome veselimo i to nam je bilo na planu ove godine. Vidjet cemo .. treba se i na to naviknuti realno :)

Eto ... ja sam super happy danas .. puno toga iza mene puno toga ispred mene! Optimizam .. i ne srljanje! Mislim da je to glavno da nema srljanja i dqa shvatim da sve ide svojim tokom bas kako treba ici. Mi oboje dajemo sve od sebe da napravimo najbolje sto znamo ... i onda mislim da rezultat ne moze izostat samo moze malo zakasniti ali to nije toliko bitno !!

Jako puno vas ovdje mi je bas ogromna podrska na mome putu i hvala vam bas bas ! Meni osobno puno znace vasi komentari i savijeti .. tako da molim nastavite sa tim :D

Moramo samo jos napisati :

Nisam znala da i na LinkedInu muskarci uklizuju u inbox sa kako si koliko godina odakle i jesi za kavu ? To mi je danas bas bila jedna novost jer sam oduvijek LinkedIN smatrala cisto profi platformom na koju sam tek prosli tjedan dosla zato sto sad kao imam neke vece malo kvalifikacije a i trazim posao itd ... a kad ono .. baam ulet odmah u startu. Cudno mi malo ali ajde ... navodno eto i tog ima !

Pisem brzo !!

15.01.2024. u 14:58 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.