Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

subota, 16.12.2023.

16.12.2023. Subota u mom gradu !

Hello ekipa ..

Subota, i to u mom gradu okupanom suncem!
D. Nam je dosao u srijedu popodne. Vrisak srece kada je parkirao pred zgradu su culi svi u krugu 5 kilometara! K. Je bila toliko toliko sretna da se to ne moze opisati rijecima. Samo je vristala.i vikala moj tata je tu moj tata je tu to je moj tata!! I ja sam bila presretna iako nisam vristala ali oci su mi zasuzile ... bas nekako jedva sam cekala da dode!!
Zagrljaj poljubac osmjeh .. covjece koliko je nedostajao!

Meni se u ovih mjesec dana dogodio rollercoaster svih emocija i dogadaja a on nije bio tu. I da je bio sama bih ga odradila ali nekako je lakse kad te on na kraju dana zagrli ili ti kaze da si luda i da olabavis! Ali sam i malo ponosna na sebe zbog toga.
I dalje sa malenim strahom da mi se ne vrati ta anksioznost jer sad trenutno tablete (nisu snazne i nisu opasne) kontroliraju kolicinu mojih misli. Nekako me usmjere na vazne stvari a ne da mi glavu napada overthinkanje i razni scenariji. Ali opet sam.nekako dovoljno snazna trenutno da i taj mali strah poklopim i ovim novim.iskustvom uvjerim samu sebe da ce sve biti oke i ako se vrati nekad taj feeling.

K. Je bila 3 dana zalijepljena za Tatu! Nije mogao nikuda bez nje a i njemu je bilo lijepo. Danas je Mama otisla rano n trznicu i druzenje s prijateljicama nakon mjesec dana u kuci ... a nas 3 smo ostali sami sa svojom klasicnom subotnjom jutarnjom rutinom !
Sunce nas je izvuklo u setnju i na kavicu u grad!
Predivno je setati svojim gradom sa svojih dvoje najdrazih ljudi. Opusteno, neoptereceno, u miru i sretna!

Hranile smo golubove! Inace ih smatram letecim stakorima i ne volim kad se sa obliznjih zgrada slete na Trg kad Katedrala odzvoni ali danas su mi bili najslade malene zivotinjice. K. ih je zeljela hraniti pa smo kupili dvije malene kiflice i za trenutak bile okruzene svim golubovima sa zgrada! Slijetali su nam na ruke i kljucali kiflice. K. Je bila odusevljena. Ta sreca na njenom licu je bila neopisiva!! A kad vidim tu srecu ja sam u sedmom nebu!

Popodne smo isli kupiti bor. Bome ove godine su cijene paprene! 80€ za bor ... to me bas onako sokiralo ali oke .. svatko gleda da zaradi koju kintu i podeblja Bozicnu trpezu! A i svaka roba pronade kupca ...
Mi smo uspjeli nac predivan bor za 15€ !! Veliki raskosni .. predivno!!

Sutra mislim da cemo ga okititi ... ili mozda prekosutra!

Dobili smo i poziv za rodendan, zapravo K. A mi cemo se prislepat! I to ce biti dozivljaj. Idemo na selo gdje ima konja! Mislim da ona mozda nece ni htjeti ici kuci !! Kad se docepa konja sve drugo bit ce nevazno!

Eto napokon u miru uzivamo i odmaramo i bas nam.je lijepo.

Prstic je dobro! Ne znam kako i sto se tocno izdogadalo ali izgleda skrou dobro i bas lijepo zarasta! Nadam se da ce biti sve oke i kad do kraja izraste !!

Eto to je ukratko to. Zeljela sam podijeliti s vama da je nastupilo stanje srece i veselja !!

Nadam se da ste svi dobro i barem upola sretni kao ja !!

Pisem brzo ...

16.12.2023. u 17:50 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.