Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

ponedjeljak, 27.11.2023.

Neki novi rekord ?

Hello ekipa ...

evo moram ali moram pisati !!
Znate sve kako se odvijalo sa panicnim napadima .. i sada sam odlicno. Reagirala sam na vrijeme pijem te tablete za podizanje serotonina i bila sam kod psihijatrice ... i sad sam oke sto se toga tice ...

Onda smo imale obje gnojnu anginu .. pa smo pile tablete za to i to antibiotike .. i eto onda to nikako da prode ali prolazi ajde ... i onda jucer me skrsi neki klinac i lezim i lezim od sinoc popodne .. i danas odem po mamino otpusno pismo i do njene doktorice da me malo ipak pregleda jer eto nije mi dobro imam temperaturu i lose mi je ..

Testira me zena i kaze pa imate koronu !!

O jebem li ti da ti jebem. Ovdje sam dva tjedna i u 2 tjedna evo 3. dijagnoza !! Koji je ovo klinac ??

Sto se desava i zasto?

Mama taman izasla iz bolnice nakon operacije ... spavam sa K. u krevetu .. kako se izolirati... nikako !!

I tako eto ja jedina imam simptome i nadam se da njih dvije nece dobiti ... kupila sam si MaxFlue i sad jos imam tih antibiotika i eto ... ne znam .. nadam se da nece dugo trajati !!

Ali jesam li maler ??
Pa jesam.

Plus dok sam ja dosla u Hrv knjige vise nisu bile na snizenju jer je glupi Interliber prosao i kupila sam si za sada samo 3 knjige ... sad moram opet snajpat i gledati mozda bude jos neki popusti za Bozic iako i ove 3 sam na Black Friday kupila ... show!

Msm kad moram placat lijekove ovdje onda nemam love za knjige ... jebat ga !

Nadam se da me ceka nesto carobno predivno u 12. mjesecu ... nadam se da kad mi muz dode ce biti neka carolija ... i eto tako optimisticno zivim sad u tom uvjerenju. Cekam caroliju!

K. uziva danas sa strikom i strinom, sutra ce sa mojom kumom ... preksutra s drugom bakom .. i eto .. samo da je sto manje kod kuce ... samo da sto manje bude pored mene dok imam ovo govno jer bas bi mi bilo zao da jadna pokupi to od mene !!

Eto sta da vam kazem ... moj malerski zivot ...

Idem sad dalje se lijeciti .. pisem brzo ...

27.11.2023. u 16:47 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.