Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

utorak, 21.11.2023.

D-day utorak 21.11.2023.

Hello ekipa ...

jutros smo vozile mamu u bolnicu na operaciju. U 7 ujutro smo vec bile tamo.
Nazvala me oko pola 9 i rekla da je prva na redu za operaciju i da ce se javiti kad bude gotova.
U 11:15h zvoni mobitel i ja ocekujem da mi kaze da su ipak otkazali ... a kad ono ona vec gotova !!

Bas sam se iznenadila i odusevila da je vec gotovo i da me je vec nazvala ... naravno da je bila jos uspavana i pospana ali samo je rekla da je sve gotovo i da je dobro. Imala je i nekakav mladez veliki na stomaku pa su joj odmah i to rijesili da nebi pravio probleme nekada u buducnosti.

Sada cekam da me nazove i kaze mi koliko ce morati biti u bolnici i kada trebam po nju ! Obje mislimo da nece dugo biti tamo i to vec mozda sutra bude isla van .. ne znam , samo po preporuci doktora.

Sto se mene tice ... pa ne znam sta da vam kazem. Dobro sam.
Angina je prosla ... K. je imala problema sa tim sirupom i mucnine i povracanja i sad kako joj ne dajem sirup vise sve se smirilo .. tako da eto i ona je dobro.

Sto se anksioznosti tice procitala sam do sad vec jako puno stvari ... i samu sebe uvjerila da je sve to u mojoj glavi i da mi se stvarno nista lose nece dogoditi .. da kad se dogode te epizode moram samo ih izdrzati i vjerovati u sebe da sam ja snaznija od tog straha stresa i panike.

Lakse je reci nego napraviti.

Takoder jos nisam bila vani nakon ove spoznaje .. tako da .. moram i to napraviti kako bi trenirala ponovni izlazak van i bildanje samopouzdanja i hrabrosti.

Smjesno je, meni osobno, sto svugdje pise da je skroz normalna pojava da se pojavi preko noci. Ali to preko noci nije preko noci naravno. To je nakupine stresa koji je uspjevao popeti se do odredene granice ali je onda presao tu granicu i manifestira se kao panika i anksioznost. Naravno da je mozak preforsiran i onda svi vanjski podrazaji ga trigeriraju. Onda svaka osobna prvo kako reagira je izbjegavanje situacija koje im stvaraju nelagodu ... a time produbljuju strah i rade sami sebi jos veci problem. Tako ad trebala bih otici u Kaufland i prezivjeti klecanje koljena, drhtanje, "nedostatak zraka" i misli kako cu zavrsiti u ludari jer to se nece dogoditi. Samo ce proci panika u jednom trenutku kad tijelo shvati da se brine bez razloga.
Jako simpaticno je to opisano kao auto sa normalnim ili super osjetljivim alarmom koji se krene paliti kad pirne vjetar ili kad list padne na haubu. E sad se to mora malo postimati i bit ce oke !

Sada kada sam to tako shvatila kako sam procitala mi je opet feeling kao i sa MS... proci ce!!

E sad koliko ce vremena tocno trebati ne znam. Znam samo da odlucujem svecano da cu biti samo pozitiva i potruditi se boriti odmah sad odmah protiv toga ... ako treba kupit cu pelene za sebe i hodat u pelenama po gradu ako se nesto slucajno omakne na jednu il drugu stranu.

Ali ici cu van i prezivjet cu i zivjet cu normalan zivot!!

Javit cu vam kako napreduje samo dok izadem iz kuce.. za sada smo doma samo jer je K. jos nedefinirana. Ima li proljev, nema, kaslje, ne kaslje .. ne znam ... samo da jos danas malo nadode i onda mozemo dalje laganini.

Jos jednu stvar koju sam odlucila .. je da cu zbilja uzivati u ovom vremenu ovdje ... kakvo je takvo je slobodno je... a nije lose !

Tako da definitivno cu pocet malo s tom pozitivom.
Nisam citala vase postove oprostite nemam vremena trenutno nista citati osim ovih definicija panike anksioznosti i tehnika kako se postaviti.

Saljem vam svima pozdrave iz danas kisne Slavonije ..

Pisem brzo ...

21.11.2023. u 13:55 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.