Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

srijeda, 25.10.2023.

25.10.2023. Dan drugi ...

Hello ljudi ...

Ne znam odakle da krenem .. ocemo prvo sranje pa smijanje ili smijanje pa sranje ??
Znamo kakva sam ja pa cemo onda prvo sranje !!

Sranje:
Jucer sam skontala da jedan papir nisam ostavila da mi ovjere kod Notara ... moram ici opet tamo... to je jos 12 Eura na onih prvih 70! Ok nema veze ali sve to odgada slanje ostalih papira barem do kraja tjedna!

Lik koji mi radi taj Lebenslauf i Bewerbung se od petka ne javlja. Jutros dok sam sjedila na Kauflandovom parkingu i slusala pjesme palo mi je napamet da ja njega nazovem, bez obzira sto je rekao da ce mi se sam javiti s novim terminom. Javlja se drugi lik iz ureda i kaze da je ovaj prvi Krank ilitiga bolestan ! Nema ga cijeli tjedan. A to sto ja te druge papire moram poslat do kraja tjedna ga ladno zabole dupe jer u NJemackoj ako si krank onda odes i zaboravis, nemas ni obavezu javit se klijentima da se sami snadu nego eto tako samo odes. Kaslje ima gripu ili koronu nebitno na isto ti dode sad vec .... ali mail nije mogao poslat da nece biti u uredu i da se sama skontam sta cu i kako cu. A sumnjam da su fleksibilni ovdje ako zakasnis nekoliko dana sa prijavom ...
Ja mislim da samo mi Balkanci osjecamo taj neki strah ili obavezu javiti se klijentima ili kome god i objasniti im da na zalost necemo to i to napraviti u roku u kojem smo obecali ...ili cak oni ekstremni doma bolesni iz kreveta rade ako mogu samo da zavrse sve na vrijeme ! Ili smo to samo moj muz i ja debili ??
Poslala sam mu mail ... mozda kad se probudi odgovori nesto .. a mozda cu lagano ispusit prijavu na taj jebeni Studium jer me ionako podcjenjivao cijelo vrijeme razgovora tamo!

Ne znam ni jesam li to napisala ... prvi termin s njim... gospoda ponjela sve papire, sortirane u 2 fascikla, laptop sa otvorenim svim tabovima za sve Ausbildunge i Studium i sve sto mi je potrebno .. dosla gospoda sve papire izvadila osposobila laptop, spojila se na mrezu... da bi gospodin kopirao moj rokovnik u koji sam pisala Lebenslauf i Bewerbung, pitao me za sto mi trebaju papiri, rekao kako bi najbolje bilo da idem na Umschulung ( isto tako skola, prekvalifikacija, traje 2 godine i samo je skola bez prakse sto ja ne zelim bez obzira sto traje godinu manje jer mi je pun k skole i sjedenja i ucenja napamet, ja bolje ucim prakticno i zabavnije je i vise me zanima od sjedenja u jebenoj skoli i ucenja suhoparnog gradiva!!). A ako ne zelim Uschulung onda mozda da posaljem za Ausbildung samo a ne za Studium... bla bla .. podcjenjivanje. Znam da na osnovu moje srednje skole i svega sto sam do sad napravila u tom skolskom smislu nitko mi vjerojatno nebi povjerovao da to zelim ili da to mogu .. (gimnazija je zavrsena sa vrlo dobrim prosjekom sve 4 godine, ali zavrsna matura je zbilja mogla biti bolja .. mene osobno 15 godina kasnije sramota ali jbg sta je tu je !, odustala od dva fakulteta - jeeeebigaaa!) ali zbilja zelim i zbilja mogu !! Zato je i krank bez obavijesti ...

Cekam postara btw ... iako ovdje dolazi tek oko 14h! Ali nisam cak ni nervozna, ne znam jel to od ove Ashwagandhe ili od cinjenice da je pola polaznika navodno polozilo pa nekako razmisljam da sam ja u toj polovici ... uglavnom... sjedim u miru i cekam!

To su sranja .. mislim da je bilo jos jedno ali ne mogu se sjetiti!
Krenimo sa smjesnim stvarima!

Komedija by K. :

Story No. 1 !!

-Mama kakav je to kamion? Sta vozi taj kamion? -
- Uuuu to je veliiki kamion i on vozi cigle za graditi kucu.-
- Mama ja zelim taj kamion.-
- Pa ljubavi ne mozemo mi imati taj kamion jer ni mama ni tata ne znaju to voziti. Moras ici u skolu i tamo te nauce vozit veeeliki kamion. Ali mama i tata nisu isli .. -
- Ali ja zelim. -
- Ok, kad budes velika mozes ici u skolu pa ces i ti voziti kamion.-
- Da mama, ja kad narastem i kad budem imala Pisu cu vozit kamion!!!! -
************
Umrla sam od smjeha .. umirem ne mogu voziti ...ona se ljuti sto joj se smijem al ne mogu se zaustaviti. Na kraju uspjevam.

- Ljubavi ... ti kad narastes ces i dalje imat Pimpacu, neces dobiti Pisu .. ti si curica! Curice mogu svasta raditi, curice su snaga i curice mogu voziti kamion i autobus i bager i sve!! Ne treba ti Piso da budes sanaga i da mozes sama vozit kamion!-
- Ali tata ima Pisu i tata je snaga! I ja ocu Pisu .. da budem snaga! -
- LJubavi, znas da neki decki nisu snaga? Neki decki ne idu u skolu i nisu nista naucili, ne jedu brokoli i karotte i ne vjezbaju i nisu snaga. Ali ima jako puno velikih curica koje papaju brokoli, koje uce i koje puuuno vjezbaju i snaga su ! -
- Ahaa ... onda cu ja bit curica Snaga ! -
- Da ljubavi !! Moras uciti, moras vjezbati, moras puno papati, moras biti dobra prema prijateljima, slusat mamu i tatu ... i onda ces bit velika curica Snaga!-

D. ide na trcanje kad je vikendom doma, D. radi sklekove i cucnjeve navecer u dnevnom boravku dok gleda TV i K. vjezba s njim, D. se malo malo rasteze po stanu ili masira lopticom leda naslonjen nazid ili nesto.., D. vozi kucni bicikl dok ga K. gleda ... D. ima Pisu, D. je decko, D. je Snaga !!

Mama ne vjezba pred K., mama ne vozi bicikl pred K., mama ne ide na trcanje jer mrzi trcanje i ne moze trcati, mama sprema, cisti, vozi dovozi, kuha, cita, pise, gleda TV , jede, prica, vice, kupa, oblaci, pegla, susi kosu K., maze kremama, ide u skolu. ... mama nije Snaga !

Percepcija ... i koliko moram pojacat objasnjavanje i ukljucivanje ... u svakom slucaju interesantno stajaliste !!


Story No.2 !
-Mama i ja zelim imati sekuuuuu !-
- Ljubavi, kad krenes u skolu onda ces dobiti i seku ili bracu!-
- Mama ja ne zelim bracuuu .. braco nije dobar. Ja samo zelim sekuu, ja volim seku najboljevise ! -
- Ali mama ne moze birati tko ce doci, ili seka ili braco ja ne znam. Mamam kad spava dode mala Vila i kaze : Mamam ti ces dobiti jednu malu seku. Ili mama ti ces dobiti jednog malog bracu! I to je onda za mamu iznenadenje! -
- Mama reci Vili da ja zelim seku ... da ne volim bracu! -
- Znam da ti sad izgleda da neces voljet bracu ali brace su isto super ... ja imam bracu .. i tata ima bracu .. to je sito super !! Ti si svakako velika seka i ti ces svasta morat naucit malu bebu!! Ti ces biti velika seka i moci ces onda mazit i pazit i vozit u kolicima i bracu i seku ... -
- Ali mama ... mozda vila ipak kaze da cu dobit seku! -
- Mozda :) -

Opsjednuta je bebama jer je njena prijateljica iz vrtica neki dan dobila malog bracu! I svi ju ispituju kako je braco, kako se zove, ti si velika seka itd. na sto mala iskreno mraci jer je ona bila centar svijeta i malo je razmazena i sad bas nije happy s bracom. A moja K. razmislja kako je super cool kad imas bracu pa te svi pitaju za njega pa si ti vazna .. aona nema pa ju nitko nista jadnu ne pita ! Hahhaha koliko smjesno ... tko zna kako ce K. biti kad dobije svoju seku ili bracu ali sada je jako tuzna sto nema i sto nije vazna !!


Btw u meduvremenu me je nazvao onaj sto mi sreduje papire .... kaze nista od prijave na Studium. Zvao ih je i rekli su da mi treba C1! Reko nema Boga ! Ne idem na C1 ! Tako da eto .. jos jedno sranje ipak .. ali oke .. bit ce neki Ausbildung !! Bit ce super !

Odoh, pisem brzo !!

25.10.2023. u 11:03 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.