Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

nedjelja, 01.10.2023.

01.10.2023. Mali osvrt ...

Hello ekipa ...
Morala sam samo kratko napisati vezano uz MS!

Dijagnostivirana mi je 2017. I onda su rekli moraa cekati godinu dana i u tih godinu dana dozivjeti nekoliko "šubova" da bi ti terapija bila odobrena.
U ono vrijeme dok nisam znala nista o MS i kako ju se moze kontrolirati odlazila sam na terapije kortikosteroidima. Bilo mi je uzasno. Kortici su ocajni. Misam mogla majicu nositi koliko me je koza boljela. O lezanju ili naslanjanju na nesto da ne pricamo. Uzasno je bilo. Nakupljanke boze, debljanje .. ali sveukupni osjecaj u tijelu uzas !!

I tih godinu dana sam svasta naucila i saznala. Pricala sa jaaaaaako puno ljudi sa MS i sa onima koji uzimaju lijekove i sa onima koji ne uzimaju. Svi su rekli nemoj lijekove ako ne moras ! Ako nije bas bas potrebno. U razgovoru sa lijecnicima odlucila sam da ipak ne zelim lijekove ni terapiju ali ni kortice. UNISTILI SU MI ZELUDAC ZA ZAUVIJEK!!

Napadi su se prorijedili, magnet je uredan sve je pod kontrolom.
Dosli smo u Njemacku i zbog pocetnog stresa imala sam "šub". Rjesila sam sve prehranom i prosao je nije se vracao. U posljednje 3 godine nisam imala niti jedan !!

Bila sam i ovdje lod ljecnika i na magnetu. Rekla sam da zelim pratiti situaciju ali ne zelim lijeko e dok god je sve oke i dok na sebe mogu utjecat prehranom. Lijecnici su rekli odlicno. S obzirom.na magnet i cjelokupno stanje nije potrebno kljukat se lijekovima.

MS IMA TISUCU LICA! Ono sto je meni oke nekom drugom nebi nikako bilo uredu! Ono sto ja mogu napraviti prehranom na nekog drugog ne djeluje.

Kad smo tek dosli u Njemacku mislila sam da cu ipak pocet s lijekovima ali sam.vidjela da se stanje ne mijenja. Da sam dobro. I to je bilo to.

Lijekove uvijek mozes pocet uzimat, ali ne mozes se skinut s njih .. ides na teze i snaznije. (Moje misljenje)

Hvala sto brinete !!
Ovo je moja promisljena odluka iza koje stojim.

Bude tegih dana kao sto je @Nisa rekla, vrucine umaraju masu. Ali zivim u Njemackoj koja nema vise od mjesec dana jaceg sunca ;) to nije strasno. I ja npr samo mpram vise spavati kad su vrucine.

Slusam svoje tijelo, radim vjezbe, treniram pomalo .... osjecM se dobro !

Ovako neke situacije kao ovaj ispit su uvijek potencijalni stresori .. ali evo oke sam ... proslo je sve oke izdrzala sam stres bez "šuba" ! Naucila sam kako prevenirati neke stvari. Ali nisam.naucila kako se ne zivciraz prije ispita! To je sljedece!!

Hvala jos jednom i samo pozitiva kod mene i slusanje vlastitog tijela.
Nismo svi isti !

Pisem.brzo nesto lijepo ..

01.10.2023. u 00:27 • 35 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.