Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

ponedjeljak, 11.09.2023.

11.09.2023.

Hello ekipa.

Nekako sam se uljuljala u no school feeling. Nemam zadaca vise. Zadnji je tjedan i nekako mi je skroz lezerno. Ne znam .. skola zavrsava. Svi znate kakav je to osjecaj i ni u 30.-ima se nije nista promjenilo. Jednako sam sretna sto zavrsava kao i prije 20 godina !

Profesor (onaj bolji) sto preferira Ukrajinku je malo presao granicu normalnog. Uvijek ju je preferirao ali je sada pitao zeli li ostati s njime u kontaktu ali ne onako kako bi mene pitao nego onako ... kao nesto vise. Presao je granicu i malo i je previse pao u ocima.
Cijelo vrijeme sam mislila da je bas cool i da se s njime lijepo moze ali ocito je on imao samo u vidu jednu stvar i sada kada ga je Ukrajinka odbila sad je postao drugaciji. Steta .. kako se samo prevaris u ljudima.

Ali koliko je dobro. Opusteno ... volim ovaj osjecaj. IMali smo i simulaciju usmenoga danas. Dosla sam onako ne pripremljeno i odradila sam dobro. Sretna sam zbog toga. Imam jos jednu simulaciju u petak ili mozda lsjedeci tjedan i to je to. Sljedeci petak rasturam !!
Nakon vasih rijeci d aje to samo vodeni razgovor i da je sve oke nema razloga za brigu mi je nekako lakse. Mogu toliko improvizirat iako jos zelim nekoliko puta procitati sve sto sam napisala za te silne teme.

Bila sam jutros vaditi krv. Nekako imam feeling da nesto nije oke. Ne znam zasto sumnjam na nekakav hormonski disbalans .. ali sumnjam i rekla sam danas doktoru kako bih htjela da mi napravi sve moguce analize koje moze. Saslusao me smireno i rekao je oke provjerit cu sve sto mogu. Objasnila sam mu kako se osjecam i sto s sve dogada i samo je rekoa oke provjerit cemo.
To mi se ovdje svida. Ja nisam doktor, ja nemam pojma o tim stvarima ali iz onoga sto sam citala ili pricala s drugima tako izgleda. I kad njemu to kazem i kad kazem ispricavam se n isam doktor ne znam ali eto to mi je u glavi on me ne pljuje. On se ne dre na mene. Ne umanjuje me, ne izdize se iznad mene. Poslusa me kaze oke .. vidjet cemo kada dodu rezultati.

Koliko meni takve stvari znace ajme. Ne zelim se petljat u tudi posao ali zelim reci svoje misljenje i svoj dozivljaj. I suti i slusa. Najbolje od svega kad dodu rezultati sve ce mi objasniti i ako je potrebno predloziti jos neke pretrage.

Znam da dosta ljudi pljuju po doktorima u NJemackoj. Znam da dosta njih nema bas lijepa iskustva sa doktorima ovdje. Ja nemam taj problem.
Pedijatar kod kojeg ide K. me jedno prilikom zvao doma samo da provjeri kako je K. i je li sirup koji joj je dao djelovao.
Nas kucni doktor nam uvijek napravi sve pretrage i posalje nas gdje treba ako treba.
Nasa zubarka mi je vadila upaljeni korijen da nisam ni osjetila ... isla sam kod nje vise puta neko zadn jih 5 godina u Hrvatskoj samo zato sto dodem kod nje i ne osjetim nista sto mi radi jer mi i bez prigovora da anesteziju jer se b ojim brutalno zubara. Napravila mi je gumu za zube za spavanje jer struzem zubima u snu. (Vise me ne bole zubi na toplo hladno samo zato sto vise ne struzem njima).

Znam da je to sve diskutabilno ali mi imamo bas dobro iskustvo.

Zavrsava ova skolska prica sljedece godine pocinju nove ... do tada ima prostora za svasta.

Kao prvo idem u HR na 2 mjeseca skoro ... malo K. i ja kod moje mame pomoci joj nakon operacije. Docekat cemo D. i ostati tamo za Bozic i Advent i NOvu i sve haha malo uzivati na godisnjem.
A kada se vratim idemo samo jaako jakoo !!

Pisat cu vam sta mi je doktor rekao u petak .. i pisat cu vam i nakon 2. simulacije.
Te simulacije mi podizu samopouzdanje i smanjuju strah.

Pisem brzo, pisite i vi meni. Volim citati komentare !!

11.09.2023. u 18:14 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.