Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

srijeda, 09.08.2023.

09.08.2023.

Hello ekipa!!
Ovo je dan koji ce se bome pamtiti!

MOJ NOVI LAPTOP JE NAPOKON TU !!!

Mojoj sreci nema kraja! Docekala sam i pare i laptop i sve ! Sreden je i spreman za nove radne pobjede !!

Nemam danas vremena nesto puno tipkati ali zelim da ovaj dan ostane zabiljezen u povijesti !!

Sada ce se neki planovi moci dalje razvijati i ostvarivati !

Morala sam opet mjenjat izgleda .. ja sam jedna od onih sto mi sve nekako brzo dosadi pogotovo kad je estetika u pitanju ! Mislim da ovaj dizajn nekako vie trenutno odgovara meni!

Sretna sam, mislim da je to understatement! Idem spakirati K. u krevet i odraditi zadacu. Kasnije treba istraziti torbu i misa za laptop jer sam ga naravno od prevelikog uzbudenja zaboravila kupiti danas! Ali oke ajde ... ima vremena za misa !

Lijepo vas sve pozdravljam i sad stvarno pisem brzo !!

09.08.2023. u 19:24 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.