Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

četvrtak, 11.05.2023.

11.05.2023.

Hello,
pisi brisi je trenutno ovaj post.
Trebam ono svoje staro sjedni pisi uzivaj vrijeme ali je moj mozak trenutno preopterecen i ne funkcionira s mastom nikako.
Ni sa osjecajima ne funkcionira u smislu nekakvog izrazavanja.

Imam 2 prof u skoli. Jedan je super dosadan a drugi je super zabavan. Star je ali je ekstra ugodan i zabavan. Ima slican smisao za humor kao mi (D. i ja i nasa ekipa) i onda su meni njegove fore smjesne. Sto me cini gotovo jedinom osobom koja se prva krene smijat na njegove sale. A i ima ono nesto sto osjetis kad te netko lajka. U profesionalnom smislu naravno. Tako ja glumim klauna u razredu i prode nam vrijeme brze s time da napravimo masu posla. Kod ovog dosadnog vrijeme ne prolazi. Nema razgovora nema sale nema nicega osim suhoparnosti njegovog monologa. I to cetvrtkom i petkom.

Ne sjecam se kada me je zadnji puta ovoliko nesto zaokupilo kao ovaj tecaj. Probudim se dijete mi prica njemacki, odem u vrtic tamo sa svima njemacki, odem u skolu bam njemacki 5 sati, vratim se doma opet ucenje i citanje i pisanje njemackog i to skoro cijelo popodne ako izuzmemo vrijeme za kuhanje i jedenje rucka i malu komunikaciju s K. Pustam si pjesmu na njemackom, kupila sam knjigu na njemackom, K. gleda crtice na njemackom. Doslovno sam se izbombardirala sa svih strana i zapravo mi ne smeta dok ne krenem razmisljat o tome. Nadam se da ce biti ucinka iskreno.

Silno bih zeljela o necem drugom tipkati ali ne mogu, moj mozak trenutno nista dr ne moze obradivati.

roz tjedan dana imam neku pauzu od tjedan dana i nadam se da ce onda nadoci one moje stare misli, da se malo opustim i da malo napisem nesto meni slicnije.

Btw pocela sam citati "Zene koje trce s vukovima" - ne znam sto reci. Mislim da i to morem citati kad budem imala pauzu jer trenutno zaspem nakon 3. recenice. Znam da je malo posebnija knjiga i da ima mozda nekih suhoparnijih dijelova ali zelim ju procitati samo eto od ovog silnog njemackog nemam snage. I sad mi se oci zatvaraju a jos moram okupati K. i spremiti ju u krevet ! Jedva cekam subotu ... i onaj sljedeci vikend, produzeni je !!

Nadam se da vama tjedan prolazi dobro, da ste sretni, zadovoljni i u miru !!

Pisem brzo ..

11.05.2023. u 20:56 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.