Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

petak, 10.02.2023.

10.02.2023.

Heej ...
Još malo pa godina prošla orkako sam pisala .. skoro !! Danas opet eto povratnicki crnjak haha
Samo da kazem da je sve top, sve klapa, više manje .. ali doslovno je to život. Ništa ekstremno. Došla sam pisati jer sam brutalno tužna !

Otiŕli smo iz Hr prije 2 godine ... u ove dvije godine bilo je jaako puno izazova jako puno sivih i tmurnih dana ali i onih savrsenih koji na kraju pobjede sve crnjake. U Hr samo ostavila sve ... prijatelje i familiju. Fale mi naravno, kad stignem razmisljat o njima od obaveze i zivota. Ne fale mi toliko da bi se zeljela vratiti. Fale mi normalno. Progutaju me obaveze i borba za nas zivot ovdje (borba je laksa nego sto bi bila u Hr da se razumijemo, samo ovdje imam manje slobodnog vremena).

Ostavila sam najbolju prijateljicu, kumu u Hr. Zbilja sam vjerovala da ce medu nama stvari ostati oke. Da cemo biti tu jedna za drugu za zauvijek. Sada mi dode da obrisem njen instagram i facebook i broj telefona.

Kada sam zadnji puta bila u Hr moje dijete se razboljelo. Imala je 40 temperaruru i kasljala je i nije jela a ja sam se osjecala onako kako se osjecas kad nisi doma i kad nista nije na svome mjestu i kada ne mozes provesti svoju rutinu koju imas kad ti je dijete bolesno. Moj muz se moze osloniti na bake, tj. Misli da one mogu hendlat nepoznato dijete koje im je unuka. Ja smatram da ne mogu a sto je najgore ni dijete ne moze hendlat njih jer ih ne poznaje plus malena je. Ne znaju bake kpki kasalj ce zavrsiti povracanjem, koji kasalj treba samo zagrljaj, koja temperatura je krajnje stanje za sirup. Ne znaju! Odgojile su nas, prije 30 godina .. na totalno drugaciji nacin od onoga na koji ja odgajam.i tretiram svoje dijete. Plus zene su nas rodile u svojim 30.-ima ..

Moja kuma je koju godinu mlada od mene, single, zavrsen faks, dobar posao, svoj auto, iznajmljen stan! Sto se mene tice ima sve za godine u kojima je! Bile smo si vrh. Imale smo svoje uspone i padove kao i svaka veza koja postoji na svijetu ali smo se znale, shvacale ... bile tu! Ona je studirala u Zg, ja sam cekala u Os. Ona je izlazila u Zg zivjela studentaki zivot tamo, ja sam u Os zivjela svoj zivot i uvijek cekala kad ce taj vikend da dode da izlademo skupa, da se opustimo, da budemo zajedno. Skoro svaki njen dolazak bio bi zapravo razocarenje. Nikad joj se nije islo van, nikada nije zeljela nista "ludo" sjedila bi doma ili bi izasle na kavu ili bi iz izlaska isla doma u 2 ujutro (u to vrijeme nasih izlazaka opcrlenito nekad smo tek izasli u 2 van, ali s njom sam isla doma). Imale smo mozda 2 luda izlaska u cijelom nasem prijateljstvu. Nisu izlasci najbitnija stvar na svijetu, nisu klibovi najvazniji. Naravno da ima jako puno stvari koje cine prijateljstvo i dobar odnos. Ali ....

Uvijek sam ja bila ta koja je bila spremna na sve ludosti, dobre ili lose .. prihvatila bih sve i zabavljala se ... i bilo je odlično, iskremo žalim što nisam vise. Ona je bila mirna povucena racionalna... kao.

Dosli smo u Hr i K. Se razboljela. Nisam mogla dijete ostavit bakama dom ja izlazim van. Dok ja sjedim sto sati na tisucitoj kavi. To je moje dijete, moja beba, moja kost ... i ja sam.previae zastitnicki nastrojena jer sam sama. Mislim mi smo sami. I tako je otkad je K. Ziva. Tesko je to pustiti i iskreno mislim da se zbog toga nikome ne moram.pravdati.

Moja prijateljica to ne shvaca. Ne shvaca kako dodem na odmor a onda opet sve ja radim kako dodem na odmor od 10 dana i uspijem otici na 1 kavu! Ne shvaca kako moram voditi dijete sa sobom gdje god krenem. Kaze da shvaca ali znilja ne shvaca.

Moja prijateljica je upoznala nove ljude u te dvije godine. Naravno, i ja sam. Moja prijateljica je postala nekakv fitness freak koja pazi sta jede pazi da ide na trneinge i smatra da je moja debljina ne briga za sebe, sto me automataki u njenim.ocima spusta negdje dolje na nekoj ljestvici. Moja prijateljica ima novu najbolju prijateljicu s kojom se ponasa kao da ima 13 godina. Novu prijateljicu s kojom izlazi van ne svaki vikend ali u dvije godine puno vise puta nego samnom u 10 godina ! Novu prijateljicu s kojom dijeli nase voznje i pjevanja i glupiranja u autu! Novu projateljicu koja je navodno "light and bright" dok sam ja bila "all dark and too hard".

Placem svaki puta kada vidim njihive storije na instagramu. Placrm.kada jedan drugu oznace na objavama koja je za najbolje prijateljice.

Ne može me shvatiti. Ne može pojmiti moj život sada. Ne može pojmiti koliko mi nedostaje niti može znati da ja nju shvacam. Shvacam i podrzavam sav taj preokret u zivotu ali da ne shvacam zasto nikada samnom to nije zeljela. Ne shvacam da je moje mjesto popunjeno! Da moja zamjena previse afektira i ima fore kao ja sa 13 godina. Ne shvacam da ni ne pokušava sudjelivati u nasem odnosu.

Tu je ali kao da nije. Lakse bi mi bilo da nije. Da ne pisalje s vremena na vrijeme neku smjesnu foru na insta, da ne posalje neki tik-tok ... bilo bi mi lakse jer bi definitivno znala da je nema.

Uskoro idemo opet u Hr, a ja bi najrade da se ni ne vidimo. Da ne komuniciramo. Pogotovo ne zelim da se dogodi kava nas tri. Jer to ne mohu slusati. Sjediti u drustvu dvije odrasle.osobe koje iskljucivo imaju interne fore 13 godinjakinja kroz cijeli razgovor.

Ne znam ... napisala sam sve .. mozda ce biti lakse ...

Da razjasnimo, da sve ovo kazem njoj samo bi mi rekla da sam.ljubomorna i posesivna. Sto jesam .. ali nije to sve !! Fali mi moja prijateljica !!

Pisem brzo nadam se !!

10.02.2023. u 13:13 • 13 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.