Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

ponedjeljak, 31.01.2022.

31.01.2022.

Hello ljudi!

Rekla kao pisat će više a onda je nema mjesec dana ! Previše života oko mene, malo vremena za mene!
Puno se stvari izdogađalo ... neću sada sve to pisati, ima dana ali morala sam nešto nabrzinu natipkati da ipak ima neki zapis u 1. mjesecu ove godine !

Kako ste vi ? Kako vam je započela ova nova godina ?
Ja ću samo reći da se pridružujem onim memovima sa Facebooka koji kažu da je ovaj prvi mjesec bio onako kao demo verzija i da mi zapravo nova godina kreće od sutra hahaha !!

Eto tako je savršeno krenula !

Ali to je tek početak .. ima vremena za sve još!

nisam se pomkla s mjesta u niti jednom smislu .. nekako mi je ovo vrijeme koma i neda mi se ništa. Umorna sam od trenutka kad se probudim pa dok ne idem spavat. I sama sam si kriva za to. Ali nikako da skupim snage i krenem mijenjati. Ali budem .... kažem od sutra kreće nova godina !!

Nadam se da je vama malo ljepše započela ... da imate dobre živote i da vam je lijepo !!

Pišem uskoro malo šro se izdogađalo u ovom mjesecu, napokon sam sebi priznala neka stvari i život je u isto vrijeme i teži i lakši !

pišem brzo, ali za stvarno !!

31.01.2022. u 19:44 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.