Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

srijeda, 08.12.2021.

08.12.2021.

Hello ljudi !
Moram tipkat ... opet sam ispalila. Baby K.je došla danas od tete čuvalice sa temperaturom. Luda sam ... evo mjerili maloprije 39.5 .... manje od mjesec dana je bila bez temperature. Kašlje cijelo vrijeme, smirilo se pa ne kašlje po noći sva sreća ali realno preko dana kašlje. Nos ne curi.. još jedan plus.

Imala je neke dvije kakice po noći koje su iziritirale kožu i peklo je pa se po dva tri dana s tim zabavljamo svakih 5 dana. Ne znam. Oke kažu djeca grade imunitet u toj nekoj prvoj godini interakcije s drugima ... oke ... ali svaki mjesec je temperatura. Svaki mjesec! Ne znam više šta napraviti ... ništa .. ne može se ništa nego eto kad je temperatura tu ostavit ju doma, sirup/čepić, budi sretan da makar mlijeko popije (iako je K odlična što se tiče hrane čak i kad je bolesna!!) dežuraj noć da temperatura ne ode previsoko, nagovori ju da popije sirup ili ju čvrsto drži kako čepić ne bi izašao. Znam da je to sve normalno i da sve mame to prolaze ... jasno mi je. Ali zbilja mi je više nje žao s tim glupostima da se zamara svako malo !!

I znam sad će biti nekih komentara e to ti znači biti mama. I znam da neke majke gledaju na žalost i puuuno gore stvari kod svoje djece. Ali taj dio majčinstva mi sene sviđa, Ne sviđa mi se što ju moram gledat da joj je teško. Da plače i da je nervozna ... neka mene boli, neka meni glava gori ... samo neka ona bude dobro. Ali K. je tolika hrabrica i snažnica ... što se toga tiče je prava zmajica.

Ja sam prošli tjedan bila bolesna - gnojna angina. Lagani penicilin, nisam spavala tjedan dana od kašljanja .. i evo sad se moj kašalj smirio i došla temperatura maloj zmajici. Što reći! Još tjedan dana ne spavanja hahahah lagano !! Da bar to ne spavanje troši kalorije i otapa masnoću ... bar da je neka korist hhahaha !

Okitili smo bor, predivan je... bio nam je i sv:Nikola ... oduševljenje na vrhuncu. K. obožava lampice.. i doma i u gradu .. razveseli se maksimalno !! E to je predivno za gledati, tu sreću !! Napravila sam i adventski za nas (onaj je bio za tetu čuvalicu jel) ... stavit ću slike ! Možda mi se čak malo više sviđa moj hahaha ali ne znam ... oba su odlična .. meni hahaha !

Stigao mi je papir, potvrda o nekažnjavanju. To je za sve dr čekanje od 10 dana, ali za Hrv se čeka 3 tjedna! Bila sam i na razgovoru za posao. Sada čekam da mi naprave propusnicu za bazu i onda krećem radti. Vjerojtno baš tjedan kad mi dolazi kuma u goste .... ali oke nema veze. Nije strašno 2h dnevno će se družiti sa K i D. ! Počelo se nešto pomicati.Predivno !!

Eto nabrzinu neki kratki update. Nadam se da K. neće biti predugo pod temperaturom ... i da će moći spavati u miru!



Pišem brzo ...

08.12.2021. u 19:13 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.