Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

srijeda, 17.11.2021.

17.11.2021.vol2.

Rekla sam da ću brzo pisati iako ni je nisam mislila da će biti ovoliko brzo !!

Današnji dan mi je opet prošao u čekanju i onda sam odlučila skinuti knjigu na tablet i čitati. Nije mi isti feel držati knjigu ili tablet u rukama ALI trenutno je jednostavnije doći do nekih knjiga na tabletu.
Prije 6 godina jedna osoba mi je predložila knjigu koju sam danas počela čitati. Ta osoba je bila full of shit, ali ne možeš biti full of shitt ako barem nemaš nešto u glavi. Uglavnom imao je on neke svoje teorije o svemu i svačemu i meni malenoj prije 6 godina je o bilo savršeno zanimljivo. Vjerojatno da mi netko i dan danas priđe s tim teorijama i pogledaima na svijet bi se oduševila jednako !

Između ostalog ta knjiga je bila pojam nekakav u cijelom tom društvu u kojem se se kretala. Ne znam, svi su voljei filozofirati o njoj uz 4. pivo ili 5. dim ! I oke bilo je zabavno slušati, uvijek sam voljel neke polemike i trabunjanje u prazno. Nekako se osjećaš kao da govoriš nešto bitno, da je tvoje mišljenje veliko i uzvišeno i da baš ti si osoba koja doprinosi svojim kontrama. Uvijak sam imala kontre, uvijak sam imala pitanja, uvijek je bilo zabavno.
Nikad nisam imala vremena i mira pročitati tu knjigu. Nikada. Imala sam ju na laptopu, čuvala i čuvala i jedan dan mi je dosadilo i samo sam ju pobrisala. Kao ako ju do sad nisam čitala ni neću, plus podsjeća na idiotsku osobu i na težak period života. Nedavno mi je pala na pamet ali se nisam mogla sjetiti kako se zove i kao oke nema veze ionako nemam vremena. Sve do danas kad sam čekala i čekala i shvatila da je savršeno vrijeme i rilika za knjigu.

Imam doma nekoliko knjiga, laganih štiva ... pun gas self help knjiga jer volim čitati te stvari jer krenem razmišljat, onako usmjereno na baš neki konkretan problem i onda ga razradim riješim malo filozofiram o njemu i hajdmo dalje. Volem ... ali koju god knjigu sam danas kreula čitat mozak mi je bio na 100 strana ... i samo mi je ta konkretna pala na pamet i hajdmo se time baviti.

I dalje ne mogu smiriti glavu i čitati u miru jer nisam čitala cijelu vječnost. Nisam bila usmjerena na takve stvari, mozak je malo hrđav i trebat će vremena da opte bude oke kao prije .. da povezuje i shvaća ... ali oke, rješit ćemo to!

Knjiga je Proces prisutnosti Michael Browna. Ako je netko čitao ili ima još neku za preporučiti na tu shemu slobodno, hvala!

Ne znam što očekivati. Znam samo da je tada prije 6 godina ta osoba koja je preporučila knjigu i svi njegovi prijatelji bili jako ufurani u nekakvih 13 perspektiva. A mene su "osuđivali" što imam maksimalno dvije. I kako mi je ta knjiga potrebna kako bih proširila svoj pogled na situacije ljude i događaje. - dozvolite mi da je ovo možda isključivo moj doživljaj tadašnje situacije.

I ne čitam sada tu knjigu jer smatram da moje 2 perspektive nisu dovoljne. Čitam ju zato što mi je ostala u glavi, zato što sm toliko odgađala .. a želim završavati započete stvari. Jednu po jednu ! Iskreno i sve ove trivijalne knjige što imam doma su mi nekako neprivlačne. Imam popriličnog znanja i svjesnosti o sebi samoj i neke knjige su mi isključivo ponavljanje gradiva. što je oke ali ne trebam to sada .... kasnije da , svakako. Sada želim vidjeti što se novoga moža naučiti iz ove koje je nekako drugačije posložena u vidu nekakvih vježbi, konkretnom fizičkom radu na sebi, učenju disanja itd ...

Nekako me podsjeća na prvu na Wim Hoffa ako je netko upoznat sa njegovim radom - jako je zapravo dobar! Pokušala sam i trudila se ali onda sam postala opet pussy i nisam nastavila ... iako mi je bilo odlično i osjećala sam se super nekako kao da nisam imala vremena. Ja nikad nemam vremena. Užasan izgovor više stvarno i samoj sebi sam užasna s tim izgovorom. Ali .....polako !

Nova mantra, polako bit će !

Ako netko zna išta o Procesu prisutnosti, tu sam slušam, hvala !!

Trenutačno ste dobili post br 2 koji je toliko nabacan da ne vjerujem da sam ga uopće kao završila i da ću ga objaviti ali hoću. Piši da pišeš. I oprala me sad želja da pišem i onda pišem !! Please yourself !

Pišem brzo .. ne baš ovoliko brzo ali brzo)

17.11.2021. u 17:48 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.