Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

srijeda, 17.11.2021.

17.11.2021.

Hello ekipa! Nadam se da ste svi dobro !!

Evo da sjednem i napišem koju.
Opet nam je život bio na sto strana odjednom. Zovi, vozi, razgovaraj sa milijun ljudi ... a trenutno čekam. Čekam jedan glupavi papir kako bih ponovno mogla krenuti naprijed! Čekam evo već dva tjedna. Stvara mi nervozu opasno, još pogotovo jer znam da je taj papir debilana i da trnutno jedino on koči procese napretka. Potvrda o nekažnjavanju ! Zamisli! Ali oke ... čekam.

Baby K. kašlje zadnje dvije noći nenormalno. Sva sreća da kašalj ne izaziva povraćanje nego joj samo smeta u spavanju! I kašlje i kašlje ... i onda nas dvije sjedimo u krevetu dok se ne smiri situacija. Ali oke. Zahvalna sam što je samo kašalj i nadam se da neće biti ništa više od kašlja. Zbilja je teško gledati dijete kako se muči s bilo kakvim bolestima i odstupanjima u normalnom životu i igri. Teško je. I voljela bih da ja kašljem cijelu noć a da ona može spavati. I to sve zvuči kao teški klišej ali je tolika istina !!

Ponovno smo u nekim periodima rasprava i kemijanja ... malo nas sustižu neki izdatci koji nisu luksuz ni gluposti nego stvari koje MORAMO napraviti ... i znate svi vjerojatno da kad su takve situacije prisutne da se onda zatežu i neke druge stvari. Ali tko to pobijedi pobijedio je život ! I može dalje sretno i nasmijano, zadovoljno i mirno ! Još situacija koje otežavaju to čekanje glupog papira! Ali možemo mi to !

Frau za tečaj se ne javlja .. i to je još jedna stvar koja čeka bolja vremena. Nekako mi se čin da se sada pred Božić sve nekako usporava i sve nekako ne funkcionira i onda će u 1.mjesecu sve podivljat ali doslovno ! I bit će histerija hahah! Ali pokrenut će se pa veselim se tomu!

Nekih pametnih velikih stvari osim svakodnevnih problema vam nemam za pisati. Ništa veliko se ne događa. Baby napreduje, stalno nešto brblja na svom jeziku. Više ni sama ne znam koji je to jezik. Lakše joj je reći Danke od Hvala pa je s time počela. Iako ponavlja i hrvatske riječi za nama. Doma smo na hrvatskom u vrtiću je na njemačkom. Zabavan život za tu malu djevojčicu. Ali moram vam reći da nema kod nje nekih problema s time. Nema nekih neuobičajenih ponašanja niti naznaka stresa. Mislim da je oke skroz sa time i da je to za nju normalno. Odlično hendla promjene ( za razliku od mame) iako i ja definitivno mogu reći da sam se prilagodila životu ovdje.
Neki dan m je prijateljica rekla kako sam zapravo vrlo dobro i brzo se prešaltala na novi život. Onda sam krenula razmišljati o tome i u pravu je ! Jesam.

Kao da sam stalno čekala na ovo. Ne mislim na sjedenje doma i spremanje i kuhanje nego općenito na cijeli taj novi život ! Lijepo je, zabavno je, stresno je ali je dobro ! Pozitivno! Veseli me i ispunjava ! Još kad krenu sjedati neki novčići na račun bit će još bolje ... ali polako. Pripremam se na sve to skupa.

Korona opet divlja ... tako kažu na TV-u! Mi trenutno ovdje to ne osjetimo iako je i naša pokrajina u crvenom ali takav je valjda život na selu. Ipak si izoliran od svega, još pogotovo mi koji ne gledamo vijesti i uglavnom sve saznamo od drugih ljudi koji nam pričaju o tome. Mi nekako živimo u svom balonu koji nas štiti od svih tih informacija koje nam mogu samo još više zacrniti misli i okrenuti nas u depresiju. Imamo dovoljno svojih crnjaka, ne trebamo više. Na sreću svi naši u Hrvatskoj su oke, i oni se paze i izbjegavaju taj virus uspješno. Zahvalna sam !!
Kako će to završiti sve .. ne znam ! Jako pozitivno razmišljam i nadam se da će proći, završiti, nestati ili da ćemo ga uspjet nekako staviti pod kontrolu! Pozitiva kao i sa svim ostalim!

Osiguranja smo uspjeli riješiti, sve je osigurano hahaha i s time kad kreneš ne možeš stati jer kao odjednom ti je bed zbog svega na svijetu i kao treba ti sve! Bil smo racionalni i uzeli najvažnije i eto i to je gotovo !! Možemo dalje.
I taman dok smo to riješili provlačila sam se između tri auta .... i lagaaano je moj retrovizor nabacio 5 tuđm retrovizoru. Doslovno nije ništa bilo ali nikada mi se to u životu nje dogodilo. Da nekoga dotaknem u vožnji ili nešto veće. Ali naravno za sve postoji prvi puta hahaha i oke .. neka ostanemo samo na peticama s retrovizorom ! hahahah

To je to ukratko .. ništa pametno.

Sljedeći mjesec će biti zabavno. Dolazi nam kuma u posjetu, na Advent ... i onda i moja mama za Božić i Novu godinu !! Bit će zabavno kako god okreneš !

Pišem brzo ....

17.11.2021. u 11:28 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.