Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

srijeda, 27.10.2021.

27.10.2021.

Hello !!
Evo samo kratko (nadam se) !!

Beba je krenula full time kod tete čuvalice ! Zdrava je i sve je oke !! Obožava ići tamo i družiti se i biti s tetom i frendovima !! Svako jutro skače u autosjedalici od sreće kad vidi gdje smo došli!! Ja sam presrtna ! Značii savršeno !!

Uspjela sam rješiti jedan dio s osiguranjem za auto ... sad moram potražiti gdje da odradim ostala (Vi drage kolegice iz Njemačke primam sajete gdje da potražim i gdje je oke uzeti Haftpflicht u Unfall ... i tak to ).Jer u Njemačkoj je to drugačija shema nego u Hrvatskoj !!
I ovdje je sve oko osiguranja ... i sve se tako rješava .. štp bi se reklo: "Čist račun, duga ljubav!" .

Zvala sam danas za posao, sutrra idem na razgovor. Posao čišćenja .. MiniJob ... za početak dok ne znam jezik !! A u siječnju kreće tečaj ... pa bih do travnja trebala nešto nabadati ... svakako sljedeće godine upisati neki Ausbuildung ... do tada valjda budem odlučila što bih točno željela raditi ... pošto ono što ja želim nije baš onak kao e ja došla hoćete me zaposliti! Haaha

Iako ako znate nekoga nešto da bi htio zaposliti mene da nešto negdje tipkam ... malo drugačije odovoga ovdje javite ! Hvala :D

Današnji dan laganica .... kava cigara trening spavanje ... :D Obožavam !
malo sam čitala malo pisala .. is good ! Napokon imam vremena .. još malo da si složim misli i da natipkam nešto oke ... baš onako oke ... i top ! Još koji dan !

Koliko borbe u mojoj glavi ljudi moji. Treba ugasiti te požaree !

A onda možemo dalje !

Uskoro idem i na magnet !! Ne smijem ni to smetnuti s uma .... i treba i neurologa naći ... hjooj !! Nije dosadno.

Stalno nešto !! To je oke .. znam da sam živa ! Nije dosadno!

Sutra ću složiti malo misli .. :) danas am samo all over the place !!!! I sretna sam !

Pišem brzo ....

27.10.2021. u 10:57 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.