Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

ponedjeljak, 10.05.2021.

10.05.2021. Nove djevojke

Hello ekipa ..
Zabavan i frustrirajuci vikend iza mene!! Krenimo sa zabavnim!
U subotu smo bili na roštilju!! Ha! Zamisli! Kod susjeda ilitiga Nahbara!

Trenutačno je ovdje vrijeme kao i u HR. Dva dana sunce osam dana kisa ... K. Je strasno nervozna po cijele dane doma i onda nekad kad vrijeme dozvoli pobjegnemo u park. Uglavnom je uvijek ona najmanja tamo pa ju nitko ne dozivljava ali K. Obozava pijesak, obozava i tobogan! D. Mi je rekao da oko 16h kada on ide doma s posla vidi u parkicu ispred skole dosta takvih malenih kao i K. I da probam.onda otici s njom - bebe imaju svoj termin u parku haha ! Ok otisla sam oko 16h! Upoznali smo predivne blizance L&L brat i seka, mama voljna pricat engleski, predivno!! Taman se K. Trebala cijepiti i bile smo u prici oko toga, kasnije je i D. Navratio i super oke nista posebno, da bi na neku shemu izmjenili brojeve mobitela. Ja kao nedavno definirani ekstrovertirani introvert sam bila i sretna ali i tuzna sto nekome dajem svoj br jer sto ako me nazove i pita da idemo u park?!

Nije tako jednostavno ovdje pricat s ljudima! Iskreno nemam pojma kakvu oni sliku imaju kada im kazes da si iz HR s Balkana ... nemam pojma! I ne znam kakva je moja slika o Njemcima ... citala sam da su oni dosta hladni ljudi, da nemaju bas te neke obiteljske veze snazne, ne znam eto ne znam sta sam citala sta znam i sto da mislim. Njihova kultura mentalitet pravila su mi daleka i nepoznata, o jeziku da ne pricamo! I onda sam se tu stvorila i onda kao zelim se druzit i upoznat a stalno prizeljkujem upoznat neke Amere jer, kao, njih znam s Tv-a pa je lakse! Mos mislit! S Njemcima pricam na engleskom koji je jako dobar ali nije savrsen, fale mi riječi nekada mozak zablokira pokusavam.objasniti osjecaje i misli s nekim ogranicenim riječima! Kako objasniti sve ono sto mi je u glavi na stranjskom jeziku strancu kojem je taj stranjski jezik stran?! ;) komplicirano jel?

Naravno da sam dobila poruku, naravno da smo se našli u parku ... pričali i pričali koliko su nam nasi bebači dozvolili ... i sutra sam.dobila poruku i preksutra i onda odjednom : " Pravimo roštilj u subotu, želite li nam se pridružiti?" FUUUCK , panika ... konzultacije, D. Odusevljen. "Jao, moze divno, što trebamo ponjeti?"
Gotovo je .. rostiljamo s njemcima i ja pravim kolac .. OMG jesam ispala iz nekog filma ? Jesam.li trebala napraviti slozenac i odnjeti susjedima.ispod nas, koji nas jedva pozdravljaju, kad smo dosli?! Sto pitanja. Kako se ponasari, kako se obuci, kako se saliti. Moj mozak je pregorio. Ali kazu svi chill ides bit ce top i cao! Pff idem !

U Njemackoj je normalno da ako ti se posao ne svida ili ako ti doosadi ti kazes oke idem se zaposlit negdje dalje i kazes idem.ja i odes. Sutra pokucas na druga vrata oni kazu e super sto si dosao, mozes radit kod nas kreces sutra! Pojednostavljeno. Koncept koji je meni i dalje toliko tesko shvatiti. Hrvati se nadaju uguzat u drzavnu firmu i lapit na istoj stolici do penzije! Ovdje se to smatra iss jel ti ne bude dosadno? Oni cak se i zabavljaju na poslu i smatraju ga necim super, vole ga i veselo odlaze na posao. Cudno! M&J su tako u veljaci deselili u nase mjesto jer su promjenili posao. Doselili su poslije nas! Komedija! Promjenili su posao u koroni! Wtf?! Hahah

K. Je kao dobro dijete, znamo da je vrazica i da ima svoje fiks ideje ali je dobra i nije dosadna sto nam.je zapravo jako drago! L&L su blizanci, slatki su i dragi, stidljivi ali također nisu prevelike dobrice. Istrazivaci su! Brinula sam se kako ce to druzenje izgledati ... bojala sam see nekih gadanja kockicama ili tako nesto, ali je zapravo bilo super. Mislim K. Je dosla u igraonicu, porazbacala im kockice (nisam ponosna ali to je njeno prvo druzenje sa djecom u zatvorenom prostoru, naucit ce), za stolom je jela prstima jer je malena (i L&L su ostavili vilice i krenuli trpat prstima), penjala se gdje se ne smije penjat (i L&L su se poceli penjat) ... ukratko moje dijete je bilo ono dijete koje radi gluposti a sva dobra djeca krenu oponasati! Uzas! K. Mora biti glavna za stolom. I cak ne mislim da joj je bitna paznja nego ona to radi zbog sebe. Boli ju briga hoce ju netko gledat i oponasat, ona sebe zabavlja. Ne znam sta da kazem.o tome ... dat cu joj malo vremena jer ovdje je to bio prvi puta u civilizaciji! Jednostavno ne zna i mala je i oke! Nakon 4h se smirila i pocela normalno ponasati .. to me umirilo!

Rostilj je prosao genijalno, ugodno je bilo, imamo s kime popit pivo a K. Ima prijatelje! M&J su mladi, zabavni, dragi, dobri, topli, obazrivi, brizni ... mislim da ce to biti skroz oke druzenje! Imamo.od koga nauciti sve ono gore sto ne znamo o Njemcima. Iako oni smatraju da smo.ludi sto smo preselili iz HR u DE .. jer ljetovali su na Krku i Cresu ... i sve je bilo blještavo! Oke barem znamo da turizam ostavlja i lijepu sliku u srcima ljudi, brzo zaborave da su ih opeljesili! To je dobro! Valjda se zato vracaju !

Frustrirajuc vikend - ukratko! Auto sam trebala imati jutros kod sebe ! Nemam ga! Jucer u 10h ujutro pred maminom zgradom se NIJE pojavio covjek koji je trrbao nas auto natovarit na prikolicu i dovesti ga ovdje u De! Nije se javio, nije se pojavio .. nista! Zvali smo ga da bi nam covjek rekao da ne vozi on osobno, ima.ljude koji voze za njega i vozac koji je trebao nas auto pokupit se ni njemu ne javlja i on nema pojma gdje je! Nista vam drugo necu reci ... mozete zamisliti! Samo cu se javno zapitati zasto nam bas svaka stvar mora ici tezim putem? Zar ni jednu ne mozemo rijesiti iz prve ili barrm onako lakse? Ovako nam je slicno bilo i kad smo selili ... samo oke taj se covjek pojavio 5h kasnije i stvari dovezao u De pola dana kasnije ali dovezao je ... i javio se ... ali zasto sve mora tako? Jel.moze malo netko/nesto olabavit te uzice naseg zivota? Malo samo pinkicu? Bili bismo jako jako zahvalni!

Pisite ako imate iskustva sa pravilima, tradicijom i mentalitetom Njemaca. Kako se ponasati, kako ne uvrijediti? Sve prihvacam!

P.s. ajde pogodite jel mu kolac uspio? Spoiler: NIJE! Bio je jestiv ali nisam bila zadovolja nikako ... Švapska pita ... i nije uspjela . A pravila sam ju prije tjedan dana nama i bila je top .. msm to uvijek uspije ali .. ne i onda kad ti treba da uspije. Kore su bile uzas !! Pojela se oke ali sramota!!

Pišem brzo pišite i vi meni !!

P.s.s. od 1 do 5 koliko vas ubijaju moji tipfeleri? Trebam li se vratiti na laptop ili možete pratiti sa ovim silnim greškama? Trudim se ali znam da ih i dalje ima previse!

10.05.2021. u 08:10 • 12 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.