Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

srijeda, 05.05.2021.

05.05.2021.

Dobar dan ekipa!
Jutros se probudim naspavana!! Nakon toliko dugo vremena osjecam se naspavano! Meni je to trenutno toliko predivna spoznaja. Baby K. Niti jednom u toku npci nije trazila dudu. Niti jednom se nisam morala probudit, razbudit ... odlasci na wc za mene nisu budenje jer to radim u nekom posebnom modu i ne razbudujem se kao kad idem K. Dodat dudu. Naspavala sam se.
Iako sam sinoc pogledala 2 epizode serije, iako sam jucer vjezbala, iako sam jucer bila od 6 budna ... naspavana sam !!!
Koliko tako sitnice utječu a da nismo ni svjesni!!

Jučer sam htjela.pisati ali dan je bio toliko los! I plakanja i ljutnje i žalosti i umora i feeling kaonda.me temperatura proždire i glupa šugava glavobolja !! Ta glavobolja bas moze usrat sve qli sve!! Uvijeknsam govorila da ta boli koje me pogadaju konstantno (glavobolja i menstrualni grcevi) su zapravo dvije naaaajgore boli jer ako te boli glava onda te boli cijelo tijelo jer glava je "pocetak" tijela. I ako te glavni dio tijela boli nista drugo ne moze funkcionirat. Ako te boli stomak onda ti je "sredina" tijela onesposobljena ... i ovi drugi dijelovi nisu vise povezani jernje kvar u sredini. Uvijek sam smatrala da bol u ruci,nozi mozes izloirati. Bez jedne ruke ili noge (kad sunu bolobima mislim pa ih stedis) mozes funkcionirat normalno. Ali bez glave ili stomaka ... tesko!!

Ponovno sam na rezimu ljudi moji!! Ponovno sam izbacila slatkise i uvela red u prehranu ... počela raditi treninge. Od kad sam dosla u DE staalno mi iskače jedna trenerica na FB! Stalno. Rezultati koje postize sa zenama su genijalni. I eto na kraju sam.prihvatila tu ponudu koju mi svemir nudi, prijavilq sam se na treninge i.krenula! Prvi cideo koji sam pogledala, kao video dobrodošlice snimljen da se trenerica malo predstavi, me.oborio s nogu!! Prvi puta cujem od nekog trenera rijeci koje me dotiču! Riječi za koje ja napokon kazem ajde vise da.me netko razumije .. da jednom dodem do trenera da me cuje, da moze shvatiti da "ne mogu"! Kad je K. Zaspala upalila sam njen trening i pocela raditi. Nacin na koji ta zena motivira za vrijeme treninga .... nisam do sada niti jednog trenera poslušala kada bi krenuo s tim motivacijama .. ali ovu bome slušam. Idee duze se .. noge se odlijepe od poda i udaraaaj!!

Pocela sam post pisati u 7h ja mislim .. sad je evo 14h ... toliko o mom danu! Sve vam je jasno onda !!
Trening odraden, rucak odraden, cekam da baby K. Se umori i zaspe .. trebali bi do parka malo i tako. Kiša i neko.loše vrijeme stalno ali bit xe bolje !!
Sve me boli hqhaa upala na maks! Neka je dobro je !!

Daj je zapoceo super ... do sad je odlican ... i kraj xe biti !! Nadam se da je i vama lijep dan bez obzura na vrijeme!!
Pisite !!

I ja budem brzo !!

05.05.2021. u 07:11 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.