Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

petak, 16.10.2020.

Već smo na 6. !!

Evo ... šest mjeseci je već prošlo !! Je li to realno ??
Koliko stvari nam se događa .. koliko trenutaka svega i svačega. Kažu majčinstvo je lijepo .. DA je .. stvarno je ... ali bračni život u prvoj godini djetetova života je izazovan. To je isto istina a nitko to dovoljno ne naglasi.

Baby K. je velika nasmijana predivna djevojčica. Hahar prve klase ... ne mogu ni opisati sve njene fore .. ali ako mi netko nekada kaže da je razmažena dobit će šakom u glavu. Ja, Mi svoje dijete nismo razmazili, štoviše po nekima smo možda i prehladni .. po nekima. Ali vodimo se onime što je dobro za nju a ne našom sebičnošću .. pa ju ne nosamo i ne drndamo po rukama .. puštamo ju da se sama zabavlja ... naravno da nije sama nikada ali nismo ni dežurne budale koje skaču pred njom 24h ... i moje dijete je divlje ! Hahahaha to je silovito i samovoljno i trudi se provoditi svoju volju u svim mogućim trenutcima!! I to od 4. mjeseca života. Tako da, ako mi netko kaže da je razmažena ........ šaka u glavu !!

D. i ja se još uvijek snalaziomo u tom cijelom obiteljskom životu .. i s mamom i sve skupa. Ima loših perioda ima dobrih .. ali osviještavamo one loše i zahvalni smo an dobrima tako da mislim da smo u globalu dobro !!

Nema me .. znam ... Korona i sto sranja .. tražimo plac za kuću, mislim da smo odlučili zidati svoju kuću .. mislim, nadam se !

Gibam Baby K. plače gladna je !
Ovo je samo brzi pozz svima Vama i fali mi tipkanje iskreno ... ali ne stignem .. ne mogu .. ali trudim se !!

16.10.2020. u 18:08 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.