Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

srijeda, 10.06.2020.

Svašta po malo

Trebala sam pisati o kosi i frizuri zadnji puta .. napisala skoro cijeli post i onda mi se baby K. probudila i otišla sam ju nahraniti i D. je gasio laptop i sve ubio haha nema veze !
Frizura je bila top, oduševljena i sretna ... htjela sam samo reći koliko mi kosa znači puno .. i kako imat frizuru i nalakirane nokte me veseli neopisivo ! Nekako mi ulijevaju samopouzdanje i onda sam sva svoja. Smiješno ali žensko ko žensko.

U zadnje vrijeme se bavimo prognozom i predviđanjem vremena. U smislu padat će, ne neećee, da hoćee... ma stignemo u šetnju ... uuupss uvatio nas pljusak ! To nam je đir, bježimo pred kišom. Trudim se što više vremena provesti vani s baby K., hodanjem se priremam na početak treninga! I iskreno se veselim treninzima. Muči me već ova debljina .. koljena mi stradavaju i bole me ... i moram to riješiti, isto kao i leđa. Dosta loše! Odlučila sam ne jest poslije 18h ... i poookušavam izbaciti slatkiše. To nikad nisam uspjela ali toliko se gadim sama sebi (samo jer ova debljina utječe na moju mobilnost) da će ovo biti radikalna promjena koje ću se držati do kraja ! Moram napraviti nešto od sebe i gotovo ! Ovako ne može ostati !!

D. i ja imamo i dalje uspone i padove, na stolu je opcija otići u podstanare dok ne dođe taj crni APN ... čisto da se neke situacije više ne događaj jer ne želim da on i mama imaju jadan odnos. Kao što smo već pričali, ne želim se mješati u njihov odnos ali nekad sam uvučena. Zato smo na razmatranje stavili preseljenje privremeno... ne znam, ludi smo već svi skupa. Onda bude sve oke pa opet ne bude ... i tak ... nezz nadam se da ćemo naći stan i kupit ga u 9.mj. i otići čisto da odnosi ostanu koliko toliko dobri !!

Imam neku retardiranu fazu u životu ... ali o njoj više sljedeći puta ako se nastavi !
Fale mi izlasci, fali mi zaigranost i bezbrižnost i opuštenost i ljudi .... pogotovo zato što D. ima i dalje sve svoje razbibrige i zabave a ja nemam. I voljela bih kad bi barem jednom u 2 mjeseca mogla izaći bez osuđivanja mame ili sveki ... ili bilo koga drugoga ... ali ništa od toga. Sada sam majka ...

Tipkam vam ...

10.06.2020. u 18:31 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.