Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

utorak, 26.05.2020.

Na brzinu..

Sjedim u improviziranom uredu koji koristi D. kako radi od doma. Stavila sam Witchera da se skida na Netflixu i čujem malu kornjaču u susjednoj sobi kako ju D. hrani.
Znači ti zvukovi koje ona proizvodi dok papa to je nešto preslatko. Uživanje. Koliko možeš biti gladan kada svaka tri sata jedeš toliko da više ne možeš otvoriti usta doslovno. I svaki puta uživa ! Predivno !

D. nije išao na kavu, ispoštovao je moje molbe i kritike. Išli smo u đir s kornjačom i bilo je lijepo. Volim naše šetnje onako u tišini. Svatko je u svojim mislima i onda se samo odjednom dogodi neki komentar i razgovor i onako je jednostavno i lijepo. Lakoća življenja u nekim trenutcima. I to je ono što mene smiruje i veseli!

Situacija doma se nekako smiruje. Mislim da nitko nije ništa riješio ali i jedna i druga strana lagano popuštaju i lakše se diše. Mislim da neke stvari ne trebamo kasapiti. To što ih ja analiziram i to što ih ja proživljavam preintenzivno je moj problem. I ja bih ga trebala znati riješit ali i dalje se mučim s tim overthinkanjem. Možda jednom naučim. Primjetila sam samo da je mama malo odstupila ... ono što ste pisali Baka pozicija i to mi je oke. Glupo mi je da ja to na glas govorim.. onda nekako mislim da će sama skužit jer nije moja mama glupa žena. Kuži ona stvari ali ima problem što je malo kontrol frik pa se nekad preračuna ! Bit će oni dobro ... kornjača nas posvađa ali i pomiri na kraju krajeva ! Ahh djeca !

Čitala sam danas malo i druge blogove jer sam uhvatila vremena dok je kornjača spavala .. jedan me posebno nasmijao i hvala ti Kupus na tome!!
Lijepo mi je tu s Vama ... i volim što ste iskreni i što mi ne podilazite. Pišete kako mislite i osjećate ! Mislim da toga treba i u "vanjskom" svijetu. Hvala Vam !

Dani mi prebrzo prolaze moram Vam reć... već je vrijeme za spavanje (nakon što pogledamo epizodu Witchera, kojeg btw preporučam ako ga niste gledali !).
Veselim se četvrtku zapravo pa mi onda ovaj prolazak vremena ovaj tjedan ne smeta ... idem kod frizera. Zadnji puta bila 26.02. tri dana pred vjenčanje na šišanju i bojanju i to je bio debakl jer je baby K. iznutra ordinirala i boja se nije hvatala kako ja želim. Ovoga puta baby K. će ostat doma s tatom pa ću valjda moći dobiti boju koju želim !! Više o tome u četvrtak nakon frizera !

Laku noć narode ! Potrudit ću se čitati i sutra ...

26.05.2020. u 20:49 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.