Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

ponedjeljak, 25.05.2020.

Situacija 1, Situacija 2 !

Krenula sam tipkat novi post ..pa sam odustala .. pa sam ponovno krenula i tako nekoliko puta.

Ne znam .. moram napisati misli su mi zbrčkene pa se odmah u startu ispričavam ako bude kontradiktornosti ili nekog diskontinuiteta !

Krenimo s problemom br. 1! D. i mama su se zakačili. Zbog gluposti. D. je prekipjelo i samo je pukao i bio onako kao bezobrazan .. msm osobe koje ga ne poznaju dobro bi rekle da je to bezobrazno (moja mama bi to rekla) iako je on samo na malo drugačiji način iskazao nezadovoljstvo. Naravno da je baby K. bila povod za nezadovoljstvo u smislu da svatko ima svoje viđenje o hendlanju baby K.
Mama misli da treba ovako, D. misli da treba onako ... i onda smo imali neki načelni dogovor da ju nećemo nosati bespotrebno da se ne navikava na ruke. Bebe trebaju ležati i spavati i nema potrebe da bude na rukama i da onda kasnije imamo problem i mi i ona. ** Ovo naravno vrijedi u situaciji da je sve oke, da nema grčeva ili nekog posebnog razloga za nošenje ... a s K. je sve oke i nosili bi je samo zato što to nama odgovara više nego njoj a to je sebično onda ***

Mama ju je uzela u ruke i pričala joj neke stvari koje D. nikako nisu sjele jer mama tepe po svom a mi po svom i to tako već neko vrijeme i oke mi šutimo ali ... D. više nije mogao šutit. Rekao joj je da ju spusti i da ju pusti da spava .. zaš ju gnjavi ... loša odluka!
Sada doma imam mamu i muža koji razgovaraju samnom ali ne jedno s drugim. Jako sjebana situacija. Ne smijem stat na muževu stranu jer će se naravno mama smrtno uvrijediti ... a ne mogu stati ni na maminu stranu jer realno i mene smetaju neke stvari koje radi ali šutim jer eto .. mir u kući. Užasno užasno !
S druge strane živimo u njenom stanu .... naravno da i njoj i nama setaju neke stvari ... al svi se kao trudimo šutit i gutat sve i onda kod svakoga dolazi do tog pregrijavana .... i nastaju tenzije. D. samo ne želi da se više išta šuti i guta, on bi odmah sve rješavao kao što on i ja rješavamo ... ali ne možeš tako s mamom. To jednostavno nije način. S mamom se šuti i čeka da prođe. Loše znam ali ........ jbg ! Ne znam drugačije a da se ne naljuti.

Druga situacija. D. se javila frendica s faksa .. da odu na kavu. Nakon što se nisu vidjeli godinu dana. I taj puta prije god dana su bili na kavi da ja nisam znala za to. To sam slučajno saznala neki dan kad sam slučajno saznala da trebaju opet na kavu. Ne brinem se da mi D. nešto skriva. Ne brinem da će se nešto dogoditi umjesto te kave ... nego jednostavno ne volim to što se javljaju djevojke koje su svoju priliku imale i nisu je iskoristile. S duge strane nikako mi se ne sviđa što mi D. ne kaže odmah te stvari. Mislim da se radi o nekoj djevojci s kojom nikad nije ništa mutio i s kojom nema neku prošlost odma bi mi ju spomenuo i odlazak na kavi i sve oke. Ali ovako se osjećam ugroženo iako nemam razlog za to.

Nisam preljubomoran tip osobe. Smatram da imam neku zdravu dozu ljubomore u sebi. Samo ovakve akcije ne volim. I onda ja ispadam bedasta i luda i aždaja .. ne znam. Mislim D. super odreagira na moje zamolbe i shvati moje loše predosjećaje .. i neće otići na tu kavu ... ali svejedno. Ne znam zašto su žene takve. Zna za baby K., zna za mene ... i javi se. I želi na kavu. Zašto ? Zašto imaš potrebu ići na kavu s nečijim mužem i ocem a nisi ga vidjela godinu dana, niste si bitni, ne surađujete, nemate ništa više zajedničko osim faksa prije 15 godina ?!?! Ako netko ima neki pametan odgovor/objašnjenje recite mi.
Nisam ja kreten ... imam i ja prijatelje kojima se nekad javim iako se nismo čuli sto godina. Nikada mi nije palo na pamet da ih zovem na kavu da se ispričamo. Imamo fb možemo se tipkat i reći si sve što nas zanima i bok. Saznala sam što me zanimalo, vidim da je oke ... i opet ćemo se moda tipkat za god dana da pitamo jedno drugo jel sve oke i kak su djeca i žena muž i ćao. Nisam imala potrebe nikada ljude s kojima se ne vidim sto godina zvati na kavu kao da se ispričamo. Pa svi imamo neki drugi život ... i ako nisi svakodnevno u njemu ne moraš biti ni jednom godišnje ! Ne na način da idemo na kavu ! Ne znam. Možda sam ja čudna .. pomozite sa komentarima !

P.S. hvala Vam na divnim komentarima na prošlom postu .. i na svim prošlima zapravo :D obožavam ih čitati !

25.05.2020. u 12:18 • 13 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.