Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

petak, 15.05.2020.

Jedna, dvije, ništa pametno !

Nisam dugo pa da napišem koju ...

U mom životu ništa nova i opet sve novo !! Dani s baby K. prolaze zabavno, svaki dan učimo nešto novo mi od nje i ona od nas. Ljudi moji u ponedjeljak je mjesec dana kako je moja beba na ovome ludom svijetu. Je li to realno ?? Koliko brzo može vrijeme letjeti, neću se ni okrenuti imat će godinu dana ... pa vrtić pa škola .. uff dalje ne želim ni razmišljati. Prebrzo to sve ide, a trudim se upijati svaki trenutak i svejedno mi nije dovoljno 24h.

Karantena se nekako polako raspada i drago mi je zbog toga. Drago mi je što ću napokon vidjeti neke ljude nakon 3 mjeseca izolacije i što ćemo moći sjest na kavu na terasu najdražeg kafića i uživati u ovim predivnim danima koji dolaze.
Veselim se i šetnjama s našom kornjačom. Prvu smo odradili, sami nas troje. Sreća je neopisiva. Obožavam prve stvari.

Imala sam ideju zapisivati sve te Prve ..
Već sam jednom pisala o Prvima ...posebni su, sve što je prvo je posebno. Ima neku težinu koju zapravo tek poslije shvatiš pa je poprilično bitno na vrijeme osvijestiti da je nešto Prvo! Onda na vrijeme možeš uživati u trenutku.
Imajući to na umu jako vodim računa o svim Prvima koje se događaju baby K. I zato iste želim valjano bilježiti. Dobila sam ideju izraditi personalizirani album (koliko to glupavo zvuči jer album je svakako personaliziran... valjda) .. uglavnom ideja je napraviti onu foto knjigu i uz svaku sliku napisati neki poseban Moj citat, mišljenje, komentar ... moglo bi kornjačici to biti zanimljivo jednom dok bude to gledala i proučavala svojih Prvih mjesec dana na ovome svijetu. Sada samo treba sjesti, izabrati fotke ( kojih zapravo nemam onoliko koliko sam mislila da imam - izgleda da zbilja uživam u trenutku!) i upaliti mozak za neke lijepe riječi.

Osim tih trenutaka s baby K. pratim i općenitu situaciju vezano za tu Koronu famoznu. Nemam ništa pametno tu za napisati. Žao mi je što se nekima život toliko promjenio, žao mi je gledati na Indexu sve te brojke nezaposlenih .. i onda čuti na svakoj novoj presici stožera kako se sve češće spominje riječ "Izbori". Mučno mi je iskreno .. a vjerujem da je većini još mučnije nego meni. Slijede dani užasa ... i držte se ljudi, sve će to proći, a mi ćemo ostati jači !!

Mislim da mi se moja prijateljica MS lagano vratila natrag u život .. mislim ona je tu stalno ali mislim da se sada malo probudila iz sna. Čekam još vidjeti kako će se situacija odvijati ali neke simptome osjećam i nadam se samo da neće predugo ostati jer zbilja želim mir za uživanje u svojoj malenoj obitelji. Još me čekaju velike stvari i veliki trenutci i nikako ne želim da moja prijateljica preuzme. Ne dozvoljavam !! Tu je, možemo surađivati, ali ne dozvoljavam preuzimanje kormila u potpunosti. Nastavljamo s pozitivom i to je to !!

Moram gibati sada ... babay K. je gladna hehe ... to dijete samo jede i spava i smješka se ... predivno ljudi moji !!

Pozdravljam Vas za sada i tipkam uskoro !!

15.05.2020. u 19:40 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.