Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

subota, 14.03.2020.

Nova proljepšanja/sranja ...

Dragi moji ... nađoh vremena da vam napišem koju jerbo sam završila u bolnici na promatranju. Tlak mi je u onaj divni sunčani četvrtak skočio malo previše i doktorica se nije htjela zezati s time pa kaže ajte vi malo ostanite s nama. Tako da sad eo od četvtka ležim u sobi i gledam True detective na HBO Go ! Ne žalim se ali nisam navikla na ovoliko ležanja oram priznati. Cijelu trudnoću nisam ovoliko ležala i sad me leđa bole od ležanja a ja si haliram da su možda trudovi....

Cijeli četvrtak nisam mogla spustiti tlak ili se riješiti glavobolje, preležala sam ga a onda sam dobila savijet da je najpametnije da odem u bolnicu da se to prekontrolira jer nisamo mi male cure već velike i uskoro i možemo vanka iz stomaka! Teta doktorica je odlučila dati inekciju u dupence i tako je moja migrena cjelodnevna napokon nestala !! Od onda zbilja samo ležim tu i čekam nedjelju jer nedjelja je dan za skupljanje urina koji u ponedjeljak ujutro ide na analizu da vide ima li proteina u njemu koji bi ukazivali na preeklampsiju koja je opasna za moju baby K. Ja sam čvrsto uvjerena da neće biti problema s time jer mi je tlak od petka savršen .. školski reklo bi se.

Ponedjeljak je nadam se dan za ići doma ... i jedva čekam neki pošteni obrok i neku blaaagu bijelu kavicu. Jednostavno mi fali normalan život. Ali naravno ne žalim se ... ionako je bitno da je baby K. oke ja sam nevažna ... tj. ja izdržim sve samo da ona bude oke !

Glavna tema na ovom odjelu je Korona. Mislim da je to zapravo glavna tema u cijeloj Hrvatskoj i to je jako žalosno. Žalosno zbog toga što unatoč tolikim pričama ljudi se i dalje ponašaju neodgovorno ... i to ne mogu shvatiti. Trgovine su opustošene ... šalju mi slike moji ljudi sa slobode i ja jednostavno ne mogu vjerovati. Smješno mi je to ... jer i dalje nitko ne brine o onom što je zbilja važno nego samo da se kupi brašna i tijesta ..... ne znam eto !

Idem gledat serije dalje i slušat o Korona virusu i čekati ponedjeljak ujutro i odlazak doma !!!

14.03.2020. u 17:50 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.