Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

ponedjeljak, 06.01.2020.

2020. godina izazova !

Dragi moji ljudi pa sretna Vam ova nova 2020. godina !! Da Vam bude dobra, bolja, najbolja puna lijepih događaja i još boljih ljudi !
Kod nas je bio show program iskreno!
Bilo je lijepih i prelijepih trenutaka ali i onih ekstra stresnih koji su me baš onako nekako razočarali i rastužili !
Prošli su ... i neka su !
Riješili smo i neke bitne događaje kao npr. upoznavanje obitelji smijeh to su bile wannabe zaruke jel hahah ! Prošlo je onak ne znam ... nisam bila nekako ekstra oduševljena ali prošlo je. Forma je zadovoljena. Naravno da ne možeš svima udovoljiti ali eto ..... D. i ja smo svoje pošteno odradili i meni je savijest čista! To što su me neki ljudi rastužili to je druga priča, to prođe.

Zaruke su pale na Staru godinu, dobila sam svoj prsten, odgovorila sam na to ekstra ozbiljno pitanje i bila sam happy ! cerek D. i ja sretno i zadovoljno ušli u Novu smijeh ... kažu takva bi nam cijela trebala biti, potrudit ćemo se wink

Nešto prije blagdana išli smo skupa na pregled kod ginekologinje, išli smo vidjeti našu bebačicu. I tamo je bilo zanimljivo .... dijagnosticirali su nam sindrom dvije krvne žile u pupkovini. Inače pupčana vrpca ima 3 krvne žile, 2 aorte i jednu venu ... naša bebačica ima jednu aortu i jednu venu. S obzirom da se ona morfološki razvija normalno i u skladu s tjednima trudnoće rekoše nam da nema mjesta strahu i brizi ... svejedno mi D. nije baš bio oduševljen nekih tjedan dana. Baš ga je sve to potreslo ... prvi puta vidi to svoje malo čudo i još mu kažu da ima poseban slučaj (nije toliko rijedak ali mi smo prvi puta čuli za to!). Skulirao se kroz tjedan dana kad smo obavile pregled i u bolnici i kada je još jedna doc. potvrdila da je sve uredu i da će biti uredu sretan Ja sam od početka imala osjećaj da će biti sve oke ... nekako sam mirna ... i čekam sljedeći ultrazvuk da vidim opet to malo ozbiljno lišce smijeh (na tom pregledu u bolnici dobili smo i 3D sliku male slatke ozbiljne face... dijete će mi biti teški filozof !) cerek

Došao mi je i brat iz Irske na godišnji i nekako se ovaj puta, prvi puta nakon 3 godine, slažemo stvarno super ! On se tamo stalno mijenja... na bolje svakim danom očito. Nekako je drugačiji, brižniji, razumniji .. ne znam ... ali stvarno se slažemo bolje nekako. Iako i sebe sam uhvatila u dva tri navrata da ne reagiram po starom predlošku nego da u zadnjem trenutku imam neku drugačiju reakciju koja očito bolje sjeda ... i nema svađa, nema prepucavanja ! Presretna sam iskreno . Trenutačno je na infuziji, pokupio je neku crijevnu virozu i kraj godišnjeg provodi na WC-u i u Dnevnoj bolnici a ja ne mogu ništa ovakva trudna nego samo pričat s njim na mobitel, ali bit će dobro kroz dan dva ... kažu doktori pretoplo je vani i svašta nešto preživljava što nebi trebalo ... tuzan

Nešto sam Vam još htjela pisati ali sam skroz zaboravila što. To je trudnički mozak .. stalno nešto zaboravljam i ne mogu se sjetiti i nezz baš osjećam kao da sam poglupavila ... navodno je to normalno iako meni to nema logike ali oke. Treba izdržat jooš malo hha !
Uskoro krećemo na trudnički tečaj tako da D. može biti samnom na porodu ... i krećemo u akcije traženja kinderbeta i još nekih sitnica koje su nam potrebne za malu šmizlu ! Također i dalje smo u potrazi za nekom nekretninom ali najvjerojatnije ćemo kod moje mame za prvu ruku . Da nam svima skupa bude lakše i jednostavnije. A čim nađemo nešto naše selimo u svoj mir i svoje kraljevstvo ! Nas tri malena! cerekcerekcerek

To je to za danas ... nema mi mozak snage za nešto bolje od ovoga, oprostite !
Tipkam uskoro jer je sad opet mir oko mene pa ću moć sjest i tipkat !!

Pišite mi šta ima kod Vas ... jeste preživjeli ove blagdane ?! cerek

06.01.2020. u 18:45 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.