Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

ponedjeljak, 11.11.2019.

Now we know .. :)

Dragi moji ljudi ...
Izdržala sam i otišla sam na pregleda danas !!
Jedva sam dočekala da doktorica prisloni ultrazvuk na stomak .. da vidim ima li ičega unutra ! I onda je počela ...
Glava ... dobrooo
Stomak, želudac ... dobroo
Kralješnica .... uredu
Mokraćni mjehur ... dobrooo
...
Kaže morfološki je sve uredu, Vaša beba je savršeno, razvija se baš kako se i trebaju bebe razvijati !!
Onda mi je pustila da čujem srčeko malo kako snažno kuca ! To je bilo to, obuzeo me mir i sreća ! Samo mi je bilo važno čuti da je sve uredu.

Na sljedeći pregled i D. ide samnom ... da vidi i doživi stvari još malo intenzivnije ! Ne može dočekati hahaha sada će on biti lud a ja mirnija jer uskoro će se beba počet mrdati unutra pa ću znati da je sve oke !

Ne možete vidjeti spol jel? - napravila sam se blesava i ipak postavila to pitanje koje mi je zbilja zadnjih mjesec dana postalo nebitno ! One izlizane fraze nek je živo i zdravo postale su mi istinite i zbilja sam tako osjećala !
Nisam ni gledala još ... - i samo je pomaknula ultrazvuk s glave na drugu stranu i čim je stigla do mjesta gdje se može vidjeti samo je bez oklijevanja rekla - CURA je !! cerekcerekcerek
Ljudi moji .... ne mogu reći da sam skočila od sreće a ni da nisam ! Samo sam nesvijesno rekla Jes ! Bila sam šokirana kako mi je to brzo rekla i kako je to momentalno vidjela. Da je imalo oklijevala ne bih vjerovala da je cura ali s obzirom na brzinu njene reacije .... veselim se svojoj curki !! pjevacerekparty

Sada smo mirni jedno tri tjedana a onda će D. počet šizit jer neće moći dočekat pregled, možemo se kladiti !
Danas je bio sretan ... on je priželjkivao dečka, ali kada sam mu rekla da će biti curica oči su mu se zacaklile ! Ko malo dijete ... i dalje ne možemo vjerovati ! Vjerojatno ćemo sve skužiti kada prvi puta legnemo navečer svi troje zajedno u krevet i zaspemo pored tog malog slatkog bića koje možemo nazvat svojim! cerekcerekcerekcerek

Eto, morala sam Vam samo napisati ukratko današnji dan ! Baš mi je onako ... puno puno svega i u glavi i u srcu ! I polako će se to kroz sljedeće tjedne vidjeti i tu na blogu tako da ne brinite, možda Vam i dosadim rofl
Ali trudit ću se ne biti jedna od onih osoba koje samo o djetetu pričaju ... to baš nikako ne volim ! Tako da ... pisat ću i o drugim stvarima, obećajem !naughtycerek

Idemo završavati večeru dok nam se D. vrati s treninga ... pišem Vam uskoro kisskiss

Laku noć od nas dvije wavecerek

11.11.2019. u 20:50 • 12 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.