Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

srijeda, 30.10.2019.

30.10.2019. so long ...

Već dva mjeseca si govorim kako je vrijeme da ponovno nešto napišem.
Svaki puta se dogodi previše stvari u mom životu da je to nerealno .... od onih jako sitnih i svakodnevnih do nekih ogromnih o kojima ću nešto napisati malo kasnije.
Ne mogu vjerovati koliko puta mogu sama prekršiti svoja obećanja samoj sebi, a nemam opravdanje neko realno za to ... jednostavno moram na glas priznati da sam lijena!! Preloše ... ali tako ispada !

Doma sam već skoro 2 mjeseca ... i zbilja bi se našlo vremena za tipkanje i općenito za sve neke stvari koje volim ali oke, dajem si vremena do iza Božića da se kompletno naviknem na ovo što sam doma i što realno mogu isplanirati dan tako da se i umorim i odmorim ... Nakon Božića neke se stvari moraju mijenjati !!

E sada malo o onim VELIKIM stvarima koje su se dogodile !!
Trudna sam !! cerekcerek
Najljepša stvar u zadnje vrijeme koja mi se dogodila !!
D. i ja smo bili iznenađeni jer nam nije baš bilo još u planu, ali i neopisivo sretni ! Još uvijek iskreno nismo do kraja svjesni svega i da ćemo postati roditelji i da nam se život brutalno mijenja .... ali lagano se pripremamo !
Bebač (još ne znamo jel curica ili dječak ali mi ga/ju zovemo Bebač) je trenutno 15 tjedana što znači 3 i pol mjeseca !! U iščekivanju sam udaraca i tako tih stvari, ali pošto mi je prvo malo ću još pričekati na to sve ! Sve je uredu i doktorica kaže da se pravilno razvija. Čekanje pregleda po 5 tjedana je takva noćna mora. Toliko straha i bojazni imam da je to nerealno. Štošta se može promijeniti od pregleda do pregleda i to me plaši, ali onda se zaustavim i samo pozitivu opalim i idemo dalje !
Sve one fore kako je trudnoća divna i bajna ... ne znam ! Možda sam ja prerealna ili prepesimistična pa mi nije onak bajno, nije ni loše ne mogu se žaliti. Nemam mučnine nisam ništa ekstra povraćala, jedino mi se slatkiši jedu stalno i imam teške mood swingove ali to je najblaži oblik sretansretan
Ali zbog toliko nekih neriješenih stvari u našim životima nisam ona lepršava osoba koja sve vidi ružičasto ! Na žalost ...

Tražimo kuću/stan u koju možemo preseliti i započeti s tim obiteljskim foricama ! Ovaj iznajmljeni stan nam je premalen i realno nas oboje frustrira čim pomislimo da će nas biti još više i da maleno dijete ne zaslužuje biti u ovom malom kršu od stana ! Jednostavno nas ubija i frustrira i nije dobro ! Cijene stanova i kuća su nerealne. Toliko novaca ljudi traže za neke krševe koji ne vrijede ni približno toliko jer moramo ulagati još hrpu novaca u njih da bi bili pristojni, ne luksuzni nego pristojni !
D. čeka još da mu se neke stvari sa diplomom srede i čeka već 2 mjeseca i odgovora nema i to ga ubija. Uništava mu psihu i uopće nije s nama i ne sudjeluje sam u svom životu jer mu ovo toliko zaokuplja glavu i koči ga u sadašnjem životu. Žalosno i iscrpljujuće i ne znam kome je više žao zbog toga, meni ili njemu. Ja držim fige da se to što prije riješi da možemo onda biti 100% usredotočeni na rješavanje zajedničkih problema i jednostavno uživanje u njima jer pronalazak nekakve nekretnine za sljedećih 40 godina bi na neki način trebalo biti i sreća, šta ne ?

Odlučili smo požuriti i sve druge stvari koje smo planirali raditi sljedeće godine a to su zaruke i vjenčanje. Nećemo raditi svatove za sada, samo vjenčanje kod matičara, a crkveno vjenčanje će biti kasnije kada budemo u mogućnosti organizirati i neko slavlje za malo više ljudi (ne previše ali ono..kužite šta mislim). Koliko god možda ovo zvuči onako hladno, nije. Ovo je nešto što mene baš onako veseli. Planirali smo mi sve to polagano, ali mislim da smo podsijesno sami sebe požurili ipak! Da se nas pita vjerojatno nikada ne bismo bili spremi na te velike korake jer se oboje osjećamo kao djeca koja nisu spremna ni na što. Sada vidimo da sve možemo i da nije rano i jednostavno ćemo se snaći, kao i svi ostali, jer je ipak najvažnije to da se volimo i da želimo iste stvari i tako ćemo ih i ostvariti !cerek
Bit ćemo ludi roditelji (hahaha ovo mi je i dalje smješno, D. i ja roditelji pfff) koji su gori od svoje djece i oke, to je zabavno ! Imamo oko sebe obitelj i prijatelje koji su uvijek tu za nas a sada pogotovo i snaći ćemo se ne brinem ni najmanje !!

Doktorica me je zbog blesavih smjena na poslu odmah poslala na čuvanje trudnoće jer moje noćne smjene i fizički naporan rad + moja prijateljica MS nisu baš bili pogodni za Bebača tako da sam doma već skoro 2mj i moram vam priznat da mi je to lijepo ! Zaboravila sam kako izgleda život bez tog stresa s posla, zaboravila sam kako žive normalni ljudi koji imaju vremena za sve i ne moraju svaki slobodan trenutak provest spavajući ili trčeći i obavljajući neke poslove koje inače ne stignu.
I sada imam stresa oko tih svakodnevnih stvari ali to se ne može usporediti s onime što imam kada radim. Ovi mali svakodnevni stresovi su super, ono da znaš da si živ !

Iako malo se osjećam glupasto, kao da imam neku rupu u glavi i pola stvari koje sam znala više ne znam ili ih se ne mogu sjetiti uopće. Kao da je jedan dio života samo prošao a ja nemam nikakvo sjećanje na taj period! I to je sve zbog toga što mi se život sveo na posao, mutave smjene i spavanje između. Ne da nisam kvalitetno živjela zadnje dvije godine nego sam samo preživljavala!! Iskreno čudi me kako smo D. i ja to preživjeli i zanima me kako će nam sada izgledati odnos (nakon tog rješenja problema s faksom) - pretpostavljam savršeno da se razumijemo jer ja znam da ja njega samo sve više i više volim a osjetim to i s druge strane !! cerekcerek

Vidjet ćemo ... doma sam ... ne smijem si dopustiti zabušavanje u pisanju, jadno je !
I sami možete vidjeti razliku između ostalih postova i ovoga ( ovaj je krš iako je zapravo najljepši od svih do sada !)

Postat ću mama, ima li išta ljepše ?!?!?!?!?! cerekcerekcerekcerek

30.10.2019. u 19:43 • 11 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.