Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

utorak, 19.02.2019.

Svakodnevica ..

Dani kada samo želiš sve osim onoga što moraš ... previše mi ih se naslagalo takvih. Počinjem ludit ! Mislim da mi je potreban godišnji. Mislim da mi je potrebno imati vrijeme samo za sebe, za nas !

D. je slomio prst ... ali njemu je to kao kad ja kihnem. Ništa ! Muči ga malo samo jer ne može spavati skroz opušteno, lupa i sebe i mene s tom longetom. I slomio je prst na lijevoj ruci, a on je ljevak. Rekla sam mu da je jedina pozitivna stvar što ne mora pisat ispite i zapisivat išta. Kaže e pa na to sam zakasnio nekoliko godina ! Eto ... ni tu ništa poztivno.

Za mene to znači da nema poštede od pranja suđa crycry sad moram sama svaki dan ! Inače je D. super što se toga tiče, pomogne mi i prat suđe i kuhat ručak .. sad ... JA!
Iako ... skuhao je jedan ručak i s takvom rukom ! D. je nekad Supermen !

Ipak, tuširamo se skupa deadrofl treba mu netko oprat leđa naughtynaughty jedina pozitivna stvar za mene kod tog njegovog ranjavanja !! cerekcerek

I zbog takvih sitnica i lijepih trenutaka baš mi bude krivo što i ono malo slobodnog vremena što imam ili provedem sama ( D. radi kao normalni ljudi od 7-15 !) ili radeći neke stvari koje moram (nije baš da želim !) kao npr. peglanje, pranje kupatila (kamenac na staklenim vratima tuš kabine je moja smrt !), brisanje praašine, usisavanje ! Msm to su sve stvari koje bi svaki dan mogla radit jer nikad ne potraje ta čistoća ! I onda mi baš fali slobodnih dana da sve stignem ... fale mi ti bezbrižni dani ...
ALI
stiže ljepše vrijeme, sve će biti lakše ... i bit će više prilika za pobjeć od svijeta sa D.

Imamo nekoliko najavljenih svatova ... ne znam baš jel me to veseli ili živcira haha ali oke, to znači da bježimo nekoliko puta i uživamo u samoći i slobodi skupa !

Eto mali update .. a sada prat suđe i sebe i na posao !

Tipkamo se skoro !

kisswavekisswave

19.02.2019. u 13:27 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.