Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

petak, 08.02.2019.

Kako je moja prijateljica postala poznata ...

Pozdrav ekipa ...

Neki dana sam došla doma s posla i na Tv-u je bila nekakva reportaža o našoj pjevačici, njenoj (ne)prijateljici, predsjednici, gospodinu koji je kršio zakon i tako svašta nešto (vjerujem da ste svi upoznati s navedenim sretan ) i mene to potakne na razmišljanje o mojoj Prijateljici!

Već malo više od pola godine sam na bezglutenskoj prehrani, i dva tjedna nakon što sam krenula s tom drugačijom prehranom moji simptomi su prestali. Prijateljica je odlučila otići na odmor. Oke super svi sretni.
Za Božić sam pravila nekakav kolač, mislim da sam stavila brašno koje nisam trebala... sljedeća tri dana imala sam grčeve u rukama. Ništa ekstremno ali su se pojavili. Kako došli, tako otišli ! Genijalno ! Sreća na vrhuncu ! Od onda također mir !

Taman prije sve te priče i halabuke oko pjevačice (u daljnjem tekstu Miss P.) u inbox mi se javio jedan FB friend i poslao mi neke videe o MS-u i o nekim novim tabletama i istraživanjima, svašta nešto (zvuči genijalno samo da napomenem !) i na kraju videa stoje Vam postotci. Koliko ljudi spada u koju skupinu čega bla bla ...(stavit ću Vam dolje link za video, nije predugačak, informiranosti radi pogledajte ga i onda ćete skužit koje postotke spominjem wink )
Ispostavilo se da sam ja u onih 5% (za sada, nadam se da će tako i ostati!) !!
U isto vrijeme sreća, iznenađenje, zahvalnost, nepovjerenje, sumnja, SVE!
Počela sam ozbiljno preispitivati svoje stanje ! Kako je moguće da tako opasna i podmukla bolest je toliko blaga prema meni ! NIje da se žalim da me krivo ne shvatite, ali čudno je kada si vječni pesimist jel ?!

Javila sam se Miss P. na Instagramu, pisala sam joj o tome kako sam ja uspjela riješiti svoje probleme izbacivanjem glutena, smanjivanjem šećera ... samo mi je odgovorila da je sve to probala, ništa joj ne pomaže.
Počela sam razmišljati zašto se njoj ništa pozitivno u tom smislu događa i hoće li se išta promijeniti ako bude uzimala Ilegalu. Ne znam !

Imala sam priliku neko vrijeme pokušati s tom Ilegalom ! Istina je da ti ublaži bolove. Opuste ti se mišići, nekako otupiš (ajmo to tako nazvat) na bol i lakše zaspiš ( jer to se ulje uzima prije spavanja ! )
Postoje razne reportaže (strane naravno) koje govore o pozitivnim djelovanjima Ilegale, također se spominje nekakva djelatna tvar koja se u našem mozgu stvara neko kratko vrijeme nakon rođenja, onda se prestaje proizvoditi u našem tijelu, a ima je u marihuani i uzimanjem u kasnijim godinama pomažemo ponovnom stvaranju te tvari koja pomaže našem tijelu jer je to ona izvorska tvar! (ova rečenica je krš ali shvatit ćete - pozitiva)
Ja sam imala nuspojave. Uzimala sam preporučenu dozu Ilegale koja se radila baš za mene i za moje simptome i sutradan sam bila skroz mamurna ! Usporena, pospana .. ne znam. Jednostavno sam bila odlučila da mi se neda biti mrtvo puhalo ! Bila sam pristala na bolove ali čisti um !
Nisam to koristila predugo ! Ali napominjem, moje stanje je ništa naspram ovog Miss P.

Nisam uspjela samo iz silnih reportaža i pisama i prepiski shvatiti koristi li Miss P. terapiju koju joj je propisao liječnik ?! (ako netko zna tu info neka mi napiše molim Vas!) Ali ako pretpostavimo da uzima terapiju - moje sljedeće mišljenje je da joj terapija ne čini ni malo dobroga ! Štoviše, smatram da joj je od nje samo lošije !

Ja odgovornost imam prema sebi samoj (ok, prema mami, bratu i prema D. ali to je drugačije !). Miss P. ima odgovornost prema kćerkici ! Ja sam mogla reći NE, ne želim uzimati terapiju, niti pokušati iz razloga što ne vjerujem u nju ! Mislim da Miss P. to ne može reći ! Mislim da smatra da ne smije ...iako možda bi trebala !

Zahtjeve za legaliziranje Ilegale podržavam u potpunosti ! Medicinska marihuana mora sadržavati ogroman postotak CBD-a, i ništa ili gotovo ništa THC-a ! U tome nema ničega opasnog, nema prijetnje i nema bojazni ! I iako meni nije bilo baš potrebno, vjerujem i znam da ima onih koji su kao Miss P. i kojima bi to ne olakšalo život, nego ga omogućilo !

Vratimo se na postotke !
Koliko Vas je znalo za MS do prije godinu ili dvije ili čak do prije mjesec dana ?!
Ja znam da ja nisam čula za MS dok mi je nisu dijagnosticirali ! Od onda o njoj slušam sve više i više!
Sada je postala ekstremno poznata, spominju ju na Tv-u i prije 31.5.!
Još uvijek svi govore samo loše o njoj, nitko ne prikazuje one neke pozitivne stvari i male postotke kao što sam ja! A mislim da bi se i to trebalo prikazati ! U smislu mogućnosti za poboljšanjima i u smislu dokaza zašto legalizirati Ilegalu (jer ja znam za nekoliko slučajeva težih od mojega kojima je Ilegala ajme pomogla i sada su u genijalnoj formi !). Trebalo bi napokon napraviti cjelovitu sliku cijele te priče i podignuti veću prašinu ! Onda će naša Miss P. i svi ostali u istoj situaciji biti bolje ! Doprinositi ovom našem društvu sa svim svojim znanjima i vještinama !

Toliko od mene ... za sve netočne navode molim Vas da pišete komentare jer iskreno me zanimaju Vaša mišljenja !!

Veliki pozdrav šalje i moja Prijateljica koja je još uvijek na odmoru mahwave

08.02.2019. u 13:23 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.