Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

četvrtak, 24.01.2019.

Prvi mjesec !

Pozdrav ekipaa !
Prvi mjesec, ali i zadnji je bio kaos !
Trčanje, posao, obaveze, blesave smjene ... svega ! Nikako da se mrdneš s mjesta nekako a sve ide , vrijeme leti a ti realno ništa nisi napravio.
Božić, Nova godina ... bilo je lijepo, obiteljski i mirno ! To je bilo savršeno !

Neki dan je navodno bio najdepresivniji dan u godini! Hmmmm ... meni se učinilo da ih je bilo i više ! Baš nekako se potrefilo sve ... ne znam, uhvatilo me neko ludilo ! Bila sam teška koma

ALI

vratila sam se ! naughtynaughty

Događa se opet puno svega i opet ima puno nekih ideja i puno ljudi ...i lijepo je zapravo ! Samo je trebao proći taj čudni Prvi mjesec! To je valjda kao i s Ponedjeljkom ? Nikome ne sjeda jer je Prvi dan u tjednu .. glupost ali tako je !

Imam puno nekih tema o kojima Vam želim pisati jer znam da uvijek imate neke super komentare pa me baš zanimaju ! Moram samo još malo razraditi teme jer ni sama ne znam kako uopće postaviti pitanja da budu objektivna (kolko tolko) ! Smislit ću nešto pa ću tipkati !!

Kako ste Vi nismo se duugo čuli ? Jel i Vama Prvi mjesec drama ? Ili imate neke super sheme kako rješavate post blagdansku depru ?!

D. i ja smo cijeli Prvi mjesec ponovno imali nekakvu prilagodbu jedno na drugo ! Nemam pojma što se bilo događalo ... ali bilo je jako čudno ! JA sam bila čudna a on je to nekako sve prihvatio, onda je on bio čudan pa sam ja iskulirala ... mislim da postajemo svjesni da napokon krećemo dalje cerek ili to samo ja tako doživljavam !
Postoje one neke prekretnice u vezama, budu tihe ali se dogode. Nekada ih primjetite nekada ne ! Bilo je i izazova .... uuu kušnja ajme ! Ali riješena je ... možda se zato osjećam tako nekako drugačije ! Predivno !

Prvi mjesec je novi početak, samo ti bude teško dok to ne shvatiš ! Imaš bezbroj novih stvari kojima se možeš veseliti ... prezakon !

Pišite mi kako se Vi nosite s Prvim !!

A ja uskoro pišem nove mozgalice puknucusmijehnaughty

24.01.2019. u 14:00 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.