Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

ponedjeljak, 19.11.2018.

Ljubav ili pivo ..

Pozdrav ekipa.. opet danima razmišljam o jednoj temi ali nikako da sjednem i natipkam !

Zanima me Vaše mišljenje o današnjem postu, pa kad budete komentirali molim Vas da se raspišete wink

U nekom idiličnom ili ajmo reć "normalnom" svijetu dvoje ljudi su skupa zato jer se cijene, poštuju, uvažavaju, postoji kemija i zato što se VOLE !

Neki dan sam čula jednu jako smiješnu i po meni bizarnu izjavu da u vezama uvijek netko voli više !
Što to uopće znači ? Može li netko voljet više u vezi gdje smo kao ravnopravni ?

Kako se mjeri ljubav ? Po čemu ? Kako znaš jel ti nekoga voli više ili on tebe ?
Kako netko uopće može to izgovoriti ?

Što ako ti tvoj partner kaže : "Ne volimo se jednako, ja mislim da ti mene voliš više !". ??????
Meni je to smiješno.

Pokušala sam objasniti tu tvrdnju da netko nekoga "mora" voljeti više, tj. po defaultu ga voli više. Pokušala sam s onim da postoji mogućnost da je netko emocionalno zreliji od drugoga i onda je u stanju osjetiti neke stvari, zapravo ne čak ni osjetiti nego ih samo definirati ! Pa ispada da kao on voli više !

Meni je to glupavo.
Moj D. ne zna izgovoriti sto milijuna filmskih replika vezanih za ljubav, tj. zna ali to zvuči smiješno, nije njegov đir. Totalno neprirodno kad on počne o tome, na ajmo reć moj nagovor. Nije to to .. moš stat pred njega i smijat se, neće se probuditi nikakva strast ili povjerenje...samo jakoo dobar smijeh (što uopće ni nije loše !)

ALI

Moj D. djelima napravi čuda ! Onim malim sitnim stvarima koje meni znače sve ... one svakodnevne stvari , svakodnevna briga i neka nježnost koja se ne može glumiti već je jednostavno tu ! U tim sitnicama (ima i ogromnih stvari da se ne lažemo) vidim i znam i osjećam tu neku sigurnost, ljubav, sreću, privrženost ... kemija je svakako tu ... njegova ljubav je tiha ali snažna !

Ja, s druge strane, nekako baš imam potrebu sve reći na glas ! Kod mene to ne izgleda lažno i nestvarno ... iskreno je iz dubine duše i srca .. i On to zna ! Imam i ja svoja mala i velika djela, ali drugačija su od njegovih ! Imam dar govora i uvijek sam ga imala i znala koristiti (hvala Bogu wink ) i gotovo sve svoje osjećaje znam pretočiti u riječi i mogu mu ih objasniti ... u svakom trenutku točno može znati kako se osjećam. Kod njega je drugačije ...

Znači li to da ja njega volim više ?
Ili da on mene voli više ?


Može li netko zbilja voljeti više u takvoj vezi gdje smo oboje tu jedno za drugo, gdje ima kemije, gdje ima ljubavi ?

Meni su to besmislice ... smatram da nema više i manje ... smatram da ima drugačije ... i to mi je prihvatljivo !

Jer što da me npr. voli manje ?! Ili da ja njega volim više ? Tko bi tu trebao imati osjećaj krivnje ? Što uopće onda radim u vezi ako mene netko voli manje ? Jesam li ja to zaslužila ? Ili je li netko zaslužio da ja njega volim više ?

Po meni takav odnos nikako nebi mogao opstat ... jer bi se jedna strana uvijek osjećala zapostavljeno ! Tu nema budućnosti, tu nema sreće. To će eskalirati u najgorem mogućem trenutku !

Molim Vas ... tipkajte mi Vaša mišljenja ... zanima me Vaš doživljaj !!
cerekcerekcerekcerekcerekcerek

Oznake: #ljubav #pivo

19.11.2018. u 21:37 • 17 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.