E H O ... 23

26.01.2020.



slika: digital artist


Jadranka Varga: O MENI GOVORE

O meni govore svašta
lažu li, ne pitam se,
jer mi je odavno svejedno
i zato puno skitam se.



slika: digital artist

Neka sam takva o kojoj govore,
neka se okreću kada prođem,
ali ja sama u sobi plačem
i sama uvijek kući dođem.



slika: digital artist

Sve te priče ne znače mi ništa,
dok imam sebe u tami,
a ti ljudi su ionako jadni,
jer su više od mene sami.



slika: digital artist

napisano: 1996., pjesma je iz moje 3. zbirke poezije
"GOLA ŽENA“ i objavljeno 14.10.2010. na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/o-meni-govore



slika: digital artist

Ivan Dragičević: MA, PUSTI LJUDE!

Ma, pusti ljude neka govore
možda nešto na koncu i pametno kažu
i o meni svašta kažu
i ne pitam ih zašto lažu?


slika: digital artist

Meni je odavno postalo svejedno
neka sam takav
i neka se okreću kada prođem,
moj put istine je moj
i sam uvijek kući dođem.

Sve te priče ne znače mi ništa,
dok imam sebe
i u tami ja zato puno skitam,
zato tebe, Bože,
samo za istinu pitam.



slika: digital artist

Ljudi k’o ljudi, ionako su jadni
pa neka se trude,
možda nešto i pametno kažu,
al ne znam, Bože, zašto se trude,
da toliko lažu?


moja pjesma je iz 3. zbirke "GOLA ŽENA" i
zajedničke zbirke

"EHO POEZIJE"
autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - EuM-Evanđelje u molitvama*



http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php



http://www.digitalne-knjige.com/varga3.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-34-0 (GOLA ŽENA) i ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (25) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.