E H O ... 19

19.01.2020.



(slika: digital artist)


Jadranka Varga: RAZDVOJENO JUTRO

Duga lomi jutarnju svjetlost,
a u meni zakopane šifre žive
i nose poruke iz svijeta
otkud sam dolutala
i nasukala se na tvoje obale.

U sivom kamenu
prepoznajem tvoje lice
izvan sfera snova,
dok negativni vokali žude
za pozitivnim konsonantima
i pričaju svoju realnost.

Crkveni zvonik je započeo
svoju jutarnju molitvu ljudskom uhu,
da ga posluša i ne zaboravi
pozitivan predznak današnjeg dana.

Sunce je obasjalo mjesto
gdje si otvorio svoje plave oči
udaljen od mene
samo tih šesnaest sati,
ali kao da je nebo ugasilo
svaki plamen svijeće
kad nas razdvaja život
i zora zatekne odvojene
u posebnim molitvama
jutarnjih anđela.


napisano 03.05.2012. u 07.30h, na portalu Magicus, a iz moje 2. samostalne zbirke poezije "PREDVORJE BIJELE TIŠINE"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=80075



(slika: digital artist)

Ivan Dragičević: PLAMEN ZA TEBE

Jutarnja svjetlost me budi,
obasjava poruke i sve šifre
otkuda sam dolutao iz snova
na moju sunčanu obalu iz priče.

U sivom kamenu te gledam,
prepoznajem ti lice iz sna,
a razigrani vokali tebi žude,
dok plamen novi palim ja.

Crkveni zvonik se probudio
jutarnjom porcijom našem uhu,
da ga posluša i ne zaboravi
u tihoj molitvi današnjem kruhu.

Sunce je obasjalo ono mjesto
gdje si otvorila svoje oči plave,
a kad odeš od mene nekoliko sati,
k“o da više nema ljubavi prave.

Kad nas život daljinom razdvaja,
a zora zatiče samoćom razdvojene,
plamen svijeće sjetno nam izgara
i molitvu anđela u radost pretvara.


iz zajedničke zbirke "EHO POEZIJE"

autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - *EuM-Evanđelje u molitvama*



http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php


http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php


ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-28-9 (PREDVORJE BIJELE TIŠINE) ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (25) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.