E H O ... 15

11.01.2020.



(slika: digital artist)


Jadranka Varga: MOGU LI?

Zvijezde su pale u bezdan tame,
duša se okomila sama na sebe.

Kroz moju budnu noć
prolaziš kao koraljnim grebenom val,
zaustavljaš se i nestaješ.

Ako možeš spojiti
nebo i more zbog mene,
mogu li ja kao maestral
dodirnuti tvoje vlažne usne
i ostati na tren?

Mogu li, želiš li?

Sa mojih golih ramena
skidaš ruke kao krila mlade ptice
i opet u daljini čujem
tihe korake sudbine
koja najavljuje svoju glazbu srca.

Vječnost je
između tih naših susreta,
zvijezde su pale
u bezdan tame,
a duša opet ne zna
što će učiniti.


napisano 18.07.2005. u 7:16h | na portalu Iskrica weblog, a iz 1. zbirke "Sjena duše
http://iskrica.tportal.hr/weblogs/post.php?web=1461&log=60385


(slika: digital artist)

Ivan Dragičević: BUDNA NOĆ

U noćima kad zvijezde sjaju
sjetim se očiju što snagu daju
i kad zvijezde padaju u bezdan tame
znam da si sa mnom, da živiš za me.

Ti spajaš nebo i more zbog mene,
dolaziš mi kao plimom nošeni val,
a kad najavljuješ glazbu srca svog,
ja darujem tebi moju budnu noć.

Nek’ zvijezde padaju u bezdan tame,
znam da si sa mnom, da živiš za me,
duša se okomila protiv same sebe,
moja budna noć samo je za tebe!


moja pjesma je iz 1. zbirke "SJENA DUŠE" i
zajedničke zbirke

"EHO POEZIJE"
autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - *EuM-Evanđelje u molitvama*



http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php



http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 (SJENA DUŠE) i ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.