E H O ... 10

01.01.2020.



(slika: digital artist)


Jadranka Varga: TAJNA SNA

Još jedan prolazi dan,
a već me privlači ova noć
kad će misli odlutati u drugi život,
onaj koji dolazi nakon ovog.

Pred vratima raja
u snu umirem sretna,
a hoću li noćas
spoznati tajnu sna?

Iz magle ne dolaze odgovori,
u dubini očiju spavaju vilinske suze
koje su davno istekle i protekle,
a iz sjaja bezvremenskog Mjeseca
ne protječu ni led ni kristali,
biseri ostaju tamo
gdje su tvoje ruke
ostavile tragove,
osmjesi ne prestaju tamo
gdje su tvoje riječi odzvanjale.

Moje ruke oko sjene
i to one sjene
koja će postati dijamant
kad joj zvijezda dođe
na kraj svog puta
i dok se bijelo
pretvara u bijeli san,
duša će se odmoriti
do novog jutra.

Iz bijele odlazim
u tamnu boju sna,
prazninu bijelog
i čudnog tijeka svijesti,
sve je smrzunuto,
ledeno i tamno,
dani bez boli,
dani bez otkucaja sata,
noći pune mira i snova.

Zima i snovi…


napisano: 03.01.2008 U 19:58h na portalu iskrica-weblog, a iz 8. zbirke "MOJ TAJNI SVIJET"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=285208



(slika: digital artist)

Ivan Dragičević: MOJ SAN

Oh, ima li nešto ljepše od neba
okićenog svjetlećim kuglicama
što u radosti trepću od uzbuđenja
i iscrtavaju ono što moj um gleda?

Nije li to put gdje se mogu skriti
na kojem se život želi pokloniti
mojoj želji da mogu letjeti,
da me vjetar nosi,
da u snu mogu biti?

I igrati se na putu vjetra kad me vodi
pa tako plešući letjeti do sumraka
tamo gdje se mogu igrati kuglicama
u nebeskoj rijeci koja plovi sa nama.


moja pjesma je iz 8. zbirke "MOJ TAJNI SVIJET" i
zajedničke zbirke

"EHO POEZIJE"
autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - *EuM-Evanđelje u molitvama*



http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php



http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN brojevi su: 978-953-8054-81-5 Format: Exe (izvršna datoteka) ISBN 978-953-8054-82-2 (MOJ TAJNI SVIJET) ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (36) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.