POKORA

13.10.2019.



slika: digital art

U odmaku od vremena što prolazi, ljubav je spavala, udomljena i sretna, pomalo zaboravljeno sjetna.

Vratit ću te opet u moje pjesme, opet ću zavezati ovaj globus uz Mjesec što Svemirom plovi, opet ću utamničiti onu tajnu koju sam čuvala i od sebe same.

Iz svakog detalja prepoznala sam oblik, znanje, moć, iz svakog tvog pogleda dobila sam noć.

Bez glasa, u tišini, dozvat ću opet tvoje ime u moje pjesme, opet ću uspavati srce i umotati ga u finu svilu nemira i otpustiti u dubine zlatne zore.

Tonem opet u Mjesečev sjaj, srce osjeća da nema te u pjesmi, da nema te u životu... opet negdje lutaš sam, zaustavljen stoljetnim dahom postojanja i oduzimaš se sam od sebe, misleći gorko na mene.

Živ izvana, mrtav iznutra, sa leđima od bjelokosti i bez daha, poguren i zaboravljen, dolutao si opet na moj put i poput urne pune praha neživog stvora pogledom mi govoriš: „i to se voljeti mora“.

Ostala sam pokora tvog života, iz glazbenih sfera dolutam ti u kutak sna, a iz nežive nule nikad nećeš udahnuti život vrebaču ljubavi, jer tek kad sve poderotine svoje duše skupiš u ruke, odlutaš na hrid i baciš ih daljinama, shvatit ćeš koliko si me krao u tim silnim životima.

Odlutaj iz mog kraljevskog nemira, zaustavi opet vrijeme na 14.20h i kreni iz početka.

Držat ću te tako u vremenu i prostoru zavezanog poput ovog globusa što ga vežem za Mjesec koji Svemirom plovi sa utamničenom tajnom koju sam čuvala i od sebe same.


napisano: 27.5.2011. i objavljeno na portalu Magicus, iz 2. zbirke

"PREDVORJE BIJELE TIŠINE“

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/pokora-2



http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-7889-28-9Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



napiši nešto, ako želiš: (48) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.