SJAJ PLAVIH OČIJU

31.12.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 24.10.2009. u 20.15h na portalu Magicus i 16.8.2011. ponovo objavljeno u cijeli niz pjesama, a iz moje 1. samostalne zbirke poezije "Sjena duše":

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=32624

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=66855

Tamno nebo, tamnije od najtamnije noći, svilene duše i zamagljenog pogleda blagonaklono mi se naginje ove lijepe kasne večeri, a ja - bez ikakvog znanja o trenutnim mislima, stupila sam u ovu lijepu noć, dok je tijelo zadrhtalo, a ni Mjeseca nema, potonuo je u dubinu tamnih oblaka koji su se nadvili nad usnulu panoramu moga grada, a srce te osjetilo.

Ispod vitkih breza trava je prestala puštati zlatne vlati, sa tamnog nebeskog baršuna zvijezde me ne gledaju očima mačke, dok iz dubine Svemira nema onih davnih nemira, iako još uvijek vrijeme mjerim isprekidanim udisajem i čudnim titrajima srca, sve je u meni ispunjeno tvojim pogledom.

Od sunčanog diska do punog Mjeseca prošla je elipsa tanke zlatne niti i pokazala mi put prema tajnama srca, u tim dubinama Zemlja se čini prelijepa, Svemir više ne šalje nemir, a odgovor sa neba je baš taj biser života što mi treba.

Moj San ima svoj titraj, moja pjesma ima svoj izričaj, a tvoj pogled svemu tome daje onaj kristalni sjaj... sjaj plavih očiju.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

svim dragim čitateljima i posjetiteljima ovog bloga

želim sretnu Novu 2017. godinu

tko zna kamo nas vodi put u Novoj 2017. godini... kako god tko išao svojim putom, neka mu je sretno, mirno i da sretno dođe do svog odredišta u toj sada nama Novoj 2017. godini


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (37) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






BESKONAČNOST ..... iz 6. zbirke poezije "Duša anđela"

29.12.2016.



slika: digital artist

napisano: 3.6.2014. u 23:06h, na stranici 33.

Iz mojih nedavnih davnina
zalutala sam u ovaj život,
noseći uspomene
zapisane u memoriji
duboko spremljenoj,
da me prati na onaj dan,
kad se rastanemo,
ja i moji životi.

Rijeko, punim Mjesecom obasjana,
kad padaš u dubine ponora
neviđenih slapova života,
izabireš li uvijek
smrtnu ljepotu svog lica
ili se pustiš tom,
uvijek divno pulsirajućem trenutku?

Ništa se ne vraća,
a da već nije bilo.

Beskonačnost je tek trenutak davnih trenutaka,
predivna ogrlica bisernih sjaja očiju,
kad se srce predaje srodnom srcu.



http://www.digitalne-knjige.com/varga6.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN brojevi su: ISBN 978-953-8054-20-4 za tiskanu knjigu Format: Exe (izvršna datoteka) za digitalnu objavu ISBN 978-953-8054-21-1 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (28) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






OTKRIVANJE

28.12.2016.


Image and video hosting by TinyPic
(slika: digital artist)

napisano: 18.7.2015. u 14.15h, a iz 8. zbirke poezije "MOJ TAJNI SVIJET"

Otkrij lice
pa neka se na nebu vidi,
tko još oduzima
sa dna ponora duše one misli
otkud ne dolazi
ni slovo ni stih.

Iz oblaka ne dolazi kap,
već se sunčana svjetlost
prosipa po meni kao slap
i zatvara vrata,
gdje će se cvijet
ljubiti sa leptirom.

Stijena je milijunima godina osamljena
i zakopana u tlu,
ali sa čudnim otkucajima Zemljinog srca
probudila se
i otkopala sama od sebe.

Postala je svjedok
davno potonulih vladara
čije kosti spavaju u naručju tla,
a neukleti i dalje šeću
licem ove planete
gdje se lažna svjetlost
objavljuje neiskrenim srcima.


i posveta u ovoj knjizi je:

moj tajni svjet, izbrisan u vremenu sjećanja...
živi u mašti mojih noćnih poetskih lutanja

"Operi sebe od sebe,
bijeli cvjetovi rastu u tišini." .....Rumi



Image and video hosting by TinyPic


http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN brojevi su:
978-953-8054-81-5

Format: Exe (izvršna datoteka)
ISBN 978-953-8054-82-2

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



i neka nam 2017. bude bolja od ove koja odlazi


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (16) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






LEPTIRIĆU, SRETAN TI PRVI ROĐENDAN

26.12.2016.



Image and video hosting by TinyPic


Leptiriću naš, želim ti sretan tvoj prvi rođendan, danas imaš punih godinu dana sretansretansretansretansretan

Image and video hosting by TinyPic



slika_ 26.12.2016. u 09.30h

Image and video hosting by TinyPic

ONA NIJE KAO TI

Image and video hosting by TinyPic

posveta u 9. zbirci "KAMEN NIJE SAM":

…u cvijetu ruže je spavala,
u mirisu jasmina se skrivala,
u mojoj duši se smijala
i u srcu nam je zauvijek ostala…


in memoriam Šuška - 15.2.2002. – 26.11.2015.

Image and video hosting by TinyPic

ŠUŠKA
15.2.2002.-26.11.2015.


napisano: 11.1.2016. u 17.50h, iz 9. zbirke poezije "KAMEN NIJE SAM", koja je izašla u objavu na Šuškin rođendan, 15.2.2016.

za Mašu, našu novu curicu, koja je 13.2.2016. došla u naš dom

Image and video hosting by TinyPic

Ona nije kao ti... možda ti je slična po izgledu, ali tek je zaiskrila životom na ovoj planeti, još je nisam upoznala, a ti si bila utkana u moj život i zauvijek si tu ostala.

Image and video hosting by TinyPic

Ona nije kao ti ... možda ti je slična po iskri u očima, ali ta iskra je tek mali bljesak novog bića, koje nisam upoznala, a ti si iskrila sjajem neizmjerne sreće kad bi me vidjela.

Image and video hosting by TinyPic

Ona nije kao ti ... možda ti je slična po glasu, ali to je tek mali glasić, koji se javlja i kojeg nisam čula, a tvoj glas i danas čujem i ostao mi je zapisan u slušnom sustavu zauvijek.

Image and video hosting by TinyPic

Ona nije kao ti ... možda ti je slična po nekoj sličnosti, ali znaj .. voljet ću je, ne kao tebe, jer tebe sam voljela beskrajno, dugo, duboko i vječno, voljet ću je, jer tek mora doći u moj dom, tek se moramo upoznati, tek ćemo novi život zajedno dijeliti.


Image and video hosting by TinyPic

MAŠA

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8100-30-7
Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (10) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






HLADNA VEČER

25.12.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano22.11.2008. u 20:27h | a iz 1. zbirke “SJENA DUŠE”

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=275910

i 7.6.2011. objavljeno na portalu Magicus

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php/mp3/T/tekst.php?id=63745

Iz mene progovara Zemljanka, stanovnica ove lijepe planete, planete smijeha i srca, u lutanjima bez kraja i beskraja, a ovo malo duše, koja zauzima svoje mjesto na plavoj planeti, pri prvom pogledu vraća me na svoj početak.

U hladnom dnu besmisla slobodni smo u igri života, bez zatamnjenog sjaja u očima, bez astralnog glasa u duši, svijet se podijelio na dobre i loše, na vječnost i trenutak, a hladan zrak mi presijeca dah ove večeri, vodeći me kroz suho lišće na putu prema toplom domu gdje me čekaš ti gdje ostaju samo tišina i ljubav.

Svijet se uvijek dijelio na dobre i loše, a mene će pokriti tamna krila noći, odvesti u san, plovim opet dubinama duše, tim neprekidnim putevima snova i zastala sam pred tvojim plavim pogledom žureći prema toplom domu, gdje me čekaš ti.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






I DANAS SI MOJA TEMA...

22.12.2016.



slika: digital artist

napisano 5.4.2004., a na iskrica weblog stavljeno 15.03.2007. u 18:15h pod naslovom "PROZRAČNO I MEKANO" iz 1. zbirke “SJENA DUŠE”

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=159978

i na portalu Magicus:

24.7.2009.
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=26975

13.7.2011.
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=65284

Dok je tama umirala, a jutro se rađalo u plavim daljinama, srce je opet preuzelo uobičajen ritam sata i pokazalo se kao nepogrešivi vodič kroz neobjašnjene staze gdje će me danas odvesti.

Proučavam oblik današnjeg dana i ne vidim ništa, ništa što bi mi dozvalo osmijeh na usne, obična subota, pomalo smušena, pomalo bahata, jer nastupa uvijek šesta u nizu.

Izmiče mi spoznaja o tebi, gubiš se negdje... sve teže pratim tvoje tragove, a kao i svih ovih dana i danas si moja tema, uvijek si moja tema, pratim iz daljine tvoja buđenja i snove, slušam u blizini kako ti srce ravnomjerno priča o danima kad si bježao iz svog pustinjačkog stana u stare knjige simbola i tražio se u mreži nesuvislih riječi i gluhih noći.

Sagorijevam polako, mir dolazi kroz moje trepavice u ove oči i zaustavlja se, lebdi oko čela, ... da... još si uvijek ti samo moja tema
.


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-28-9 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (22) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






21.12.1991.

21.12.2016.



slika: digital art


Ova noć, tako tiha,
iza očiju diše duša,
danas je zimski solsticij
...bijeli snovi.

Iz mora zlatnih želja
nema me,
Mjesec miruje,
prazan pogled, promjena,
poklanjam životu sebe,
a poklanja li mi život mene?

Na katedrali otkucava 21.30h,
večer, zima, prozirne boje aure
obavijaju moju crnu noć,
nema me.

Kako prozirno i lako
dobivaš sva moja obećanja,
a slomljene linije na dlanu
pričaju istu priču
u pokušaju da te
zaustavim u trenu
odlaziš u svoj trenutak,
ima li tu mjesta za mene?

Sanjat ću san smrti
i posljednji pokušaj života,
da me vrati na ovaj planet
gdje je plavo nebo
odsjaj tvog oka
i neka noćni sati
obaviju moj san
dubokim sjajem
večerašnjeg zimskog solsticija.


napisano: 21.06.2008. 21:41:03h na portalu iskrica weblog pod naslovom "moja lutanja VIII ...", a iz 1. zbirke “SJENA DUŠE”
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=248648

21.12.2009. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=34028

11.12.2010. objavljeno na mom blogu
http://shadowofsoul.blog.hr/2010/12/1628558714/21121991.html

3.10.2011. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=69334

21.12.2011. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=73579


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
Sva autorska prava pridržana.
Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (32) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NESTAJANJE

18.12.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 27.04.2005. u 6:53 h | na portalu iskrica weblog, a iz 1. zbirke “SJENA DUŠE”

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=51796

i 5.3.2011. objavljeno na portalu Magicus:

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=59390

I dok bijelu prazninu monitora polako ispunjavaju plava slova, obilje valova donosi oblake kroz noć i kišu, da bih na pola puta zastala kao srna na livadi između lovaca koji su joj na tragu, nemoćna dignuti pogled i nastavila bijeg prema dubokoj šumi podzemnog oceana.

Tiša od spominjanja tvog imena, spremna na taj udisaj kišnog zraka, zaranjam u samozatajnost i nestajem, a plava slova su ispunila bijelu prazninu ovog monitora, dok se na tebe više ne oslanja moja duša.

Zaronila sam i ne slušam više kako dišeš, jer Mjesec ne ispunjava svojim sablasnim svjetlom tvoje oči.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7889-28-9

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






KAD ODLUTAM MISLIMA U TE BESKRAJNE DANE...

09.12.2016.



autor slike: digital artist

napisano: 09.04.2004. u 7:02h | | na portalu iskrica weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=20051

i 17.7.2009. objavljeno na portalu Magicus:

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=26434

Iz dlana čitam prelomljenu liniju srca i pitam se kakva je sudbina zapisana u tim crtama i što to nadonosi Mjesec zakriven jutarnjim oblacima, a blijedi se na nebu kao moje srce u meni.

Otisak tvojih riječi pripitomio je neke misli i zarobio ih nevidiljivom paučinom, mekanom kao duša u ovaj jutarnji čas nema zlatnika od Sunca, tamne spilje su prekrivene vlažnom mahovinom.

Nedokučiv mi je pogled u dlan ruke, nepoznate su mi tanke linije što nekud odvode, ako me zaviju u beskraj i puste me da obučem bijelu haljinu, doći ću pred vjekovni kamen ispod kojeg sam ležala sklupčana kao zmija i gdje si me pronašao od devetog dana prvog datuma na Veliku Gospu.

U srcu zatitra plamičak svaki put kad odlutam mislima u te beskrajne dane, odjevena u tvoje riječi i sakrivena tvojim pogledom od svake suze što me želi dostignuti.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (10) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NEINSPIRATIVNO

01.12.2016.



autor slike: digital artist

napisano: 09.11.2005. u 13:43h | | na portalu iskrica weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=73015

Prah rađanja i spajanja ispod zvjezdanog neba pada po hladnoj jesenjoj noći i ne miješa se sa sluzavom životnom energijom koja između oba svijeta provlači svoju tanku granicu bez pouzdanog trenutka u tom vremenu.

Potrgana ljepota ogleda se u plitkoj lokvi po kojoj su hodale mnoge bezimene silhuete, živimo ovaj dan, drugog za sad nemamo, osim ovog danas.

Nedovršene riječi, nedovršeni stihovi, nedovršeni životi, uzrok svemu nesaglediv je u blizinama, prepoznatljiv u daljinama, potisnuta slika nekog iz nekih dana, zamagljen pogled kao prašnjavi kristal.

Za mnogostruke susrete ne znam, za iluziju uzimam krhotinu i dijelim je na dva dijela pa je tihim korakom donosim tebi na dar, a Mjesec se uhvatio u mrežu suhih grana drveća bez lišća kao što se moje srce uhvatilo u čulnost tvog suptilnog zavođenja.

Prah rađanja i spajanja pao je na moja ramena dok se zamagljen pogled ogleda u plitkoj vodi.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.