KRISTALNA MISAO

29.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 15.11.2008. u 19:00h pod naslovom "TEBI" na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=274191

26.09.2011. na portalu Magicus

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=68963

Kroz ovu tihu noć na dlanu hladan dah, u očima topli sjaj, vjetar raspršuje kristalnu misao, koju ni magla ne krije.

U dubini duše lunarni sjaj, tvoje ruke u bijeloj vodi donose tišinu, dijamantno plave oči gledaju i donose kristalnu misao na dno duše…

Noć je tiha, zvijezde zastiru panoramu grada i očima mačke promatraju to tamno mekano dno moje duše…

Svaka duša ima svoj bezdan, je li netko ikad došao do kraja tog dna?

Gledam noć, hladan dah na dlanu, u očima topli sjaj, na oltaru noći dao si mi boju života, sa dna duše se lagano diše… u auri mirna ravnoteža, sve tamno i mučno pretvorio si u život…

''Život je san… želim ti lijepe snove…''


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

Oznake: shadow

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






OPET - iz moje 6. zbirke poezije "Duša anđela"

28.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 3.6.2014. u 20.30h, na stranici 31.

Opet me očekuješ u tim toplim noćima,
da se poput bijelog astrala
privučem tiho u tvoj san
i zamutim ti novi dan.

Opet se u snovima susrećemo,
tiho i bez glasa riječi obavijaju dušu,
da bi se odvojile
sa prvim zracima bijele zore.

Opet te vidim u Mjesečevoj sjeni
i nikad nije bilo tako lijepo meni,
kao u danima lipnja,
kad su mirisi lipa zaludjeli snove.

I polako završavam
ovu kratku poetsku formu,
da se ne bih previše opustila,
uz nadolazeći miris lipa
pa anđeoskim snom
opet opsjedala tvoju dušu.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga6.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8054-20-4 za tiskanu knjigu

Format: Exe (izvršna datoteka) za digitalnu objavu ISBN 978-953-8054-21-1

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






b u đ e n j e

25.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 09.03.2005. u 13:56h na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=46921

i na portalu Magicus:

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=69717

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=60696

U bjelini hladnog jutra, kao odbačen kamen na dnu rijeke, bez smisla gurnut u zaborav i tamu, jedna skitnica sa poderotinama duše još uvijek razasute po tamnom nebu, skuplja svoje krhotine u jedan mozaik, vječno nesloživ, vječno pust u tim dalekim prostorima.

Korakom laganim, kao drhtajem srca, odbacila sam i posljednje nade i zatvorila jedan putokaz prema plavim daljinama gdje su me vukle moje misli... moji snovi.

Tihim disanjem zatvorila se stara rana što je budna podsjećala na dubinu podsvijesti i neke nedosanjane snove, zamrle su pjesme pustinjaka i mistika, koje sam slijedila u svojim lutanjima tim opsjenarskim svjetovima.

Bio je to pad duše u bezdan i bezdan je opet uzvratio pogled, nisam strepila nad sudbinom... nisam...samo sam se pustila i dolutala mi je neka skitnica, koju prigrlih kao najljepši cvijet pored puta... neubran i živ, a opet tako lijep.

Ah, kako je bilo divno lebdjeti iznad bezdana, ne znajući padam li ili ostajem na mjestu!

U tom trenu, kad se crni omotač noći obavio oko mog tijela, znala sam da je lutanju kraj, bar za sada.

Hoće li me opet dozivati zaboravljene pjesme opsjenarskog svijeta i lutanja kroz maštu i snove? ..ne znam, samo znam, da moja snena duša odijeva svoje tamne sjene poput najljepših haljina i ponekad... ali samo ponekad zaviri kroz maleni prozor u taj svijet.

Bio je lijep taj svijet, ali buđenje je još ljepše.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (25) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






DUBOKA TAMNA NOĆ

24.02.2016.



slika: digital art



Duboka tamna noć,
zatvorena vrata,
srce iz grudi ne želi van,
a vani se ne vidi dan,
tek je jedan korak iza sna
gdje želim otići ja.

S južnog kraja
ne dolaze pjesme ljubavne
niti se čuje tvoj glas,
zarobljena sam
u nekom davnom vremenu
onog vina i krinolina
kad sam iz karmičke dužnosti
živjela taj život nužnosti
ne dozvoljavajući nikome
da me zaustavi i odvede
ispod stare masline
s mirisima eteričnih ulja.

Duboka tamna noć,
karmički neotplaćeni dugovi,
tihi su kao moja savjest
koja se ističe
u toj tamnoj dubini
nekog čudnog momenta istine
koja se uvijek vraća
zajedno s ovim očima
i tim ludim nadanjima.



napisano 11.1.2016. u 18:20h, a iz 9. zbirke "KAMEN NIJE SAM"

http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-8100-30-7
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SNOVI ... NEOTVORENA BOŽJA PISMA

23.02.2016.



slika: digital art


Cvijeće se noćas sklopilo do dna,
da pričamo ja i moja Duša,
i nježno me odvelo u beskraje sna,
dok Bog naš tihi šapat sluša

Pročitala sam Njegova pisma neotvorena
i odgonetnula sam ta zlatna slova,
a Duša je opet saznala za što je stvorena
pa se zato i niže pjesma ova.

Cvijeće će danas opet mirisati
kao što je mirisalo onog jutra
kad sam pogledala u tvoje oči
i u njima vidjela moje bolje sutra.

Snovi su mi te najavili,
jer mi je Bog poslao pismo neotvoreno
prepuno tajnih rečenica o ljubavi,
da je tvoje srce za moje stvoreno.

Snovi su pisma Božja neotvorena
i zato ih uvijek čitati trebamo,
jer će nam Njegova poruka pomoći,
da svoju Dušu nikome ubiti ne damo.

Iz takvih pisama neotvorenih
čitala sam mnoge zanimljive tajne,
zato sad kroz život kročim slobodno
i Bog uvijek gleda u moje oči sjajne.

Hvala ti, što si ušao u Njegova pisma
kad ni sam nisi znao gdje si,
hvala ti, što si dolutao do mog doma
i hvala ti što postojiš i što baš takav jesi.


napisano: 15.3.2011. u 07:30h, objavljeno 2.3.2012. na portalu Magicus., a iz 2. samostalne zbirke poezije "PREDVORJE BIJELE TIŠINE"

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=77480

http://www.magicus.info/pr2.php?id=59840

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2015/03/1631926656/snovi-neotvorena-bozja-pisma.2.html


http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-7889-28-9 Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (8) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PODIJELJENA STVARNOST

22.02.2016.


posveta u 9. zbirci "KAMEN NIJE SAM":

…u cvijetu ruže je spavala,
u mirisu jasmina se skrivala,
u mojoj duši se smijala
i u srcu nam je zauvijek ostala…


in memoriam Šuška - 15.2.2002. – 26.11.2015.

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 11.1.2016. u 17:56h, a iz 9. zbirke "KAMEN NIJE SAM"

Podijeljena stvarnost ustupa mjesto neobično toploj siječanjskoj noći, tama se provlači kroz tužne pramenove odsjaja nedoživljenih dana, a pred vratima čekam gosta, koji nikad neće doći.

Krilima zaborava ublažila sam oštru bol ledenog komada prolaznosti, koja se kao svjedok uvijek pojavljuje u onim mojim trenucima kad sam beztjelesno neprisutna, u duginim bojama razasuta i u mislima zgusnuta poput paučine što se stvara u neobično pažljivim svjetskim trendovima.

I kad se ujutro pojavi tiha zora, ustat ću poput sjene i otići do prozora, zaboravljajući sve podijeljene stvarnosti bilo koje neprisutnosti.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8100-30-7

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






BOG SA VIZITKOM

21.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 28.11.2010. u 14.55h na portalu Magicus, iz 4. zbirke "PLESAČ NA ŽICI"

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=54169

Vidjela sam danas nešto lijepo
što me ostavilo u dubokom uvjerenju,
da u Boga ipak vjerujem slijepo
i da se pustim Njegovom povjerenju.

Mislila sam, Bog će mi vizitku dati
svaki puta kad ga zatreba duša,
ali nije to tako i tako se vjera ne prati,
već se dubinom duše ona sluša.

Nema nikakvog Boga sa vizitkom u ruci,
koji će se spustiti kad je teško nama,
već ga sami potražimo u našoj muci,
a to svaka duša mora učiniti sama.

Zatvaram oči kad u duhovnost ulazim,
jer otvorene oči često puta griješe
i polako u taj bezdan svjetlosti silazim,
a oči duše moje blaženo se smiješe.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7889-53-1

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZAŠTO JE UVIJEK SVE SAMO SJEĆANJE?

18.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

iz 1. zbirke "SJENA DUŠE", napisano 2005., objavljeno: Kategorizacija: Poezija::>Ostalo || Datum objave na PM: 25/07/2005[1] na portalu PISAĆA MAŠINA

http://www.cip.hr/pm/tekst.php?poezijaPage=52&user_id=545&film_id=6088

i 20.03.2008. u 19:04 | na portalu iskrica-weblog pod naslovom "Davne priče":

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=232056

Sve je tako prolazno...i ovaj tren koji je sad, bit će prošlost za sekundu... i ovaj dan, tako lijep, sutra će biti tek prošli dan, neka subota, malo oblačna, malo sunčana u zoru ovog ranog proljeća.

Prolazi stvarno svaki trenutak, svaka kap vode isparava na suncu i svaka duša je sve bliže nekoj svojoj konačnosti.

Most daleke glazbe dolazi do mene, kroz staklene riječi pokušavam se sjetiti rotacije prošlih trenutaka između nas, a ostali su u sjećanju.

Zašto je sve uvijek samo sjećanje?

Prolaznost nezaustavljivo uzima svoje, iako su drugi spremni točiti vodu u pijesak, nadajući se da tako pune neko svoje podzemno jezero kao rezervoar za buduće sušne dane.

Za ovaj dan izmišljene su ove riječi, kažu da znam kako u galaksiji postoji još jedna duša poput mene, koja je svjesna, da nema podzemnog jezera, jer je sve…. prolazno.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

Oznake: shadow

napiši nešto, ako želiš: (31) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NOĆ

17.02.2016.


posveta u 9. zbirci "KAMEN NIJE SAM":

…u cvijetu ruže je spavala,
u mirisu jasmina se skrivala,
u mojoj duši se smijala
i u srcu nam je zauvijek ostala…


in memoriam Šuška - 15.2.2002. – 26.11.2015.

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist UnicFantasy

napisano 11.1.2016. u 18.30h, a iz 9. zbirke "KAMEN NIJE SAM"

Ne volim dan,
noć ima svoju tajnu moć,
njene tamne oči
gledaju me pitomo i hladno,
ne propušta ni jedan treptaj mog oka,
gleda me kad se okrenem
pa te pomilujem s boka,
karikirano se propušta
kroz moje prste do kose
i te duboke tamne oči njene
u tajne me nose,
da se osjetim prazno i čudno,
zaboravljeno i bludno.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8100-30-7

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






BIJELE MAGLE

16.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist "The Fallen Angel, grafinea.deviantart.com

posveta u ovoj knjizi:

…u cvijetu ruže je spavala,
u mirisu jasmina se skrivala,
u mojoj duši se smijala
i u srcu nam je zauvijek ostala…


in memoriam Šuška - 15.2.2002. – 26.11.2015.

napisano 4.12.2015. u 21:00h, a iz 9. zbirke "KAMEN NIJE SAM"

Te čudne magle rastjeruju noć, obojile su pospani grad u svoje bijele koprene, zatvorile su me u veo tuge pa sam kao svjedok zalutala, izgubljeno se krećući prema tamnijim predjelima noći, da bih se pronašla u ljepoti tog čudnog bijelog astrala što zauzima svoje mjesto u mom životu.

Kamen nije sam u ovoj noći, tek ga dijeli prah zemlje gdje ćemo svi jednom doći, a kad se na livadi okupe sjene i zaplešu svoj tamni ples, vjeruj mi, svijetom će se prolomiti bol i zauvijek podijeliti ljude.

Postoje takvi dani kad se u lažnoj sreći veselimo, a u istinskoj tuzi ne žalimo, postoje takve noći kad se u čudnoj ljepoti pokrećemo, a u nemaštovitoj stvarnosti živimo.

Odlazim iz ove bijele magle čista u suzi tuge, mutna u grumenu boli, jaka u snazi zaustavljenog sata, koji još uvijek otkucava moje životne trenutke.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8100-30-7

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






"KAMEN NIJE SAM" - izašla je moja 9. zbirka

15.02.2016.



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Danas je 15.2.2016., na današnji dan naša Šuška bi imala 14 godina i na današnji dan izlazi moja 9. poetsko-prozna zbirka "KAMEN NIJE SAM"...

Ova knjiga je posvećena mojoj Šuški, mom malom cvjetiću


…u cvijetu ruže je spavala,

u mirisu jasmina se skrivala,

u mojoj duši se smijala

i u srcu nam je zauvijek ostala…


in memoriam Šuška - 15.2.2002. – 26.11.2015.

http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

ISBN 978-953-8100-30-7

Format: Exe (izvršna datoteka)

ISBN 978-953-8100-31-4



Image and video hosting by TinyPic


Nova knjiga na portalu

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

Drago nam je da vas možemo obavijestiti da je na portalu

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

objavljena još jedna nova digitalna knjiga.

Digitalnu knjigu "Kamen nije sam", Jadranke Varga, predstaviti ćemo vam uz pomoć posvete i jednog dijela recenzije knjige:


RECENZIJA ZBIRKE POEZIJE "KAMEN NIJE SAM"

Pred nama je deveta zbirka poezije hrvatske pjesnikinje Jadranke Varga, koja nosi naslov „Kamen nije sam" i, uglavnom, bi se moglo reći, da je zbirka podijeljena na dva dijela, jedan dio koji je dokumentarnog karaktera, a koji se sastoji od recenzija drugih autora i prvi dio, koji se odnosi na autoričina iskustva sa njenom neprežaljenom prijateljicom Šuškicom, koja je zapravo bila njen psić o kojem je autorica vodila brigu nekih četrnaest godina.

To je, dakle, jedan autobiografski zapis, koji nam dosta govori o pjesnikinji i njenom doživljaju svijeta, o ljudima, o njenim prijateljima, o njenim roditeljima tako, da se pitamo kako li je lijepo, da je pjesnikinja umjetnički zanesena i stvaralački djelatna.

Ovo se pitanje može razriješiti u jednoj istini, da čovjek niti u krajnjoj svojoj samoći nije izdvojena jedinaka, već je vezan prirodnim sponama za ljudsku zajednicu u kojoj sjedinjen sa drugim ljudima određuje svojevrsno bivstvovanje i mogli bismo reći, da on (ili ona) ne bi mogao doživjeti ljudsku zasebnost kad u njemu ne bi živjelo to socijalno „mi",' koje je neizbježna pozadina sa kojom se odražava i osvješćuje njegovo „ja".

Tako se čovjek pojedinačno kao i član skupa određuje kao dvobiće i podvrgnut je posljedicama te dvobitnosti u svim svojim očitovanjima pa tako i u onom umjetničkome.

Stvaranje poezije, dakle, prima svoj puni smisao, ako pjesnik ima nešto nekome kazati, prikazati ili priopćiti pa se tako pjesničko djelo opravdava tek stavljajući se između onoga „mi" i „ja" kao neki posrednik između stvarateljeva i primateljeva doživljaja ukratko, dakle, kao sredstvo društvenog saobraćanja.

Odatle je pjesničko djelo blago socijalne sredine i kao takvo odražava jedinstvo društvene zajednice, koje po duhovnoj svojoj srčiki jest budilačka ili uzbuđivalačka i sličnom je pobudnom snagom, koja djeluje u okviru društvene cjeline.

To djelovanje može biti različito i napose usmjereno prema stalnim vrednotama, kojima se daje smisao našoj svakodnevnoj egzistenciji, a taj smisao pronalazimo i u sasvim običnim svakodnevnim „stvarima", u našem odnosu prema ljudima, prijateljima, kućnim ljubimcima ili pak u usamljenosti pjesničkog raspoloženja, koje uznemiruje ljudsku ćud i samim nas tim doživljajem zahvaća određujući čuvstvene i voljne naše snage i po toj običnosti autoričinog odnosa prema svijetu u cjelini i po snazi njena doživljaja tog svijeta, ova zbirka poezije „Kamen nije sam", svakako predstavlja izvanredan primjer tendencija u suvremenoj hrvatskoj lirici, koja se uspjela osloboditi konačno beznađa prethodnih generacija, koje su lutale od radikalnog nihilizma do obraćenja u novim socijalnim i političkim konstelacijama posljeratne Hrvatske.

Prema tome, ova zbirka poezije i proze nije samo autentičan zapis o bolima jedne osobe, koja žali za onim čega više nema, nego i autentičan dokument, da je novija hrvatska poezija stala na čvrsto tlo emancipirana od nihilizma prethodnih generacija sa pogledom na buduće perspektive, koje su svakako svjetlije od onih, kojima smo bili svjedoci decenijama.

Lt. dr. Zlatan Gavrilović Kovač, Adelaide, Australija



Image and video hosting by TinyPic


Onako usput ćemo spomenuti da je knjiga "Kamen nije sam", dostupna i u Epub formatu (format namijenjen čitanju knjiga na tabletima i mobitelima).

Tu knjigu, baš kao i sve naše ostale dosad objavljene digitalne knjige, moći ćete preuzeti s našeg portala tako da svojim mišem kliknete na link:

http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

te pažljivo slijedite daljnje upute o uvjetima preuzimanja digitalnih knjiga.

Posebno ćemo spomenuti i činjenicu da su sve digitalne knjige objavljene na našem portalu uključene u sustav ISBN (International Standard Book Number ili međunarodni standardni knjižni broj).

Time se te knjige i pravno izjednačuju s tiskanim knjigama što je posebno važno za sve autore knjiga objavljenih na našem portalu, jer se time i digitalne knjige objavljene u našoj nakladi, odnosno na portalu

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

priznaju kao objavljena djela.

Nadamo se da ćete posjetiti stranice našeg portala te da ćete biti zadovoljni kvalitetom i atraktivnošću materijala, koji vam nudimo.

Srdačan pozdrav

Uredništvo portala

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

Kontakt:

Mobilni telefon: 095 / 853-03-40

e-mail: digitalne.knjige@gmail.com



Image and video hosting by TinyPic


RIJEČ AUTORICE

Dragi moji čitatelji,

ova 9. poetsko-prozna zbirka, „KAMEN NIJE SAM“, nastala je u razdoblju od 14.9.2015. do 11.1.2016., kao posebna cjelina, tematski neovisna od prve knjige poezije „Sjena duše“, druge knjige „Predvorje bijele tišine“ i davno napisane, a tek nedavno objavljene knjige poezije iz moje mladosti „Gola žena“, kao i ostalih zbirki „Plesač na žici“, „Na trgu ptica“, „Duša anđela“, ''Izbrisano lice“ i „Moj tajni svijet“ te čini period zapisivanja mojih razmišljanja o duhovnim temama, a u ovoj zadnjoj knjizi o osobnom gubitku najdražeg bića na svijetu, moje male Šuškice, mog malog cvjetića-kaktusića, bolima, zaboravu sebe i ponovnom pronalasku, a to su teme, koje su me oduvijek zaokupljale i time sam si potvrđivala ono što sam oduvijek znala u duši – anđeli su oko nas, duša im svaki puta zadrhti kad se zabrinu za nas.

Recenzent i ove zbirke, Lt. dr. Zlatan Gavrilović Kovač, je opet kao i uvijek nepogrešivo dodirnuo samu bit onog što sam htjela poručiti i reći ovom zbirkom poezije, a to je gubitak, bol, tuga, zajedništvo i nakon odlaska dragog bića (bilo ljudskog ili životinjskog) na Onaj svijet, ali i to da se život nastavlja dalje, kao i to da nam sjećanje nitko ne može izbrisati iz duše i zajedništvo, koje imamo sa nekim bićem, ostaje poveznica i kad se prekinu životne spone između bića, koje dijele zajednički život.

Posebno mi se sviđa ono što je dr. Zlatan Gavrilović Kovač napisao na kraju, a to daje nadu i drugim autorima, da se okrenu od trivijalnosti prošlosti i jalovosti njene i počnu sagledavati život u ovoj sadašnjosti, jer prošlost ionako ne možemo promijeniti ni vratiti niti se u nju vratiti pa čemu onda i toliko sukoba u ime nekih ideoloških podijeljenosti, kad imamo toliko puno za reći u sadašnjosti?

Naravno, prošlost ostaje utkana u naše živote, ali ne determinira ih na taj način, da se ne znamo godinama pomaknuti sa mrtve točke, već se ide naprijed otvarajući svoj život sebi, a posebno onaj unutarnji život i svijet, kojeg svatko od nas ima i samozatajno živi ne iznoseći iz njega puno na svjetlost dana, jer još nismo naučili biti svoji.

Kad to naučimo, tada će i ljudski unutarnji svijet postati mjesto gdje će čovjek tražiti sebe iznutra i dobivati odgovore, a ono izvanjsko će biti tek nešto što ga prati, ali ne ono što ga određuje.

A naravno i ova cijela knjiga je, kao i sve do sada, posvećena mom suprugu Davoru i mojoj Šuškici.



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Šuška je pokopana u šumi, njeno malo tijelo je darovano zemlji, kamenje, kojima je pokriven njen grobić, poseban taj KAMEN NIJE SAM, jer ispod njega spava jedna mala divna dušica, jedno stvorenje koje je u život donijelo 14 godina sreće... njena duša je sa nama:

‘’osamljen je moj put!
nitko osim mene ne prolazi njim
u ovaj kasni jesenji dan.’’

Osho


http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






USNE SLATKOG VINA

14.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 16.02.2004. u 22:16 na portalu Iskrica weblog, pod naslovom: ''Mnogi su me pitali kome pišem sve ove tekstove ovdje :)'', a iz 1. zbirke "Sjena duše"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=16115

7.5.2010. objavljeno ovdje na blogu

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2010/05/1627501548/usne-slatkog-vina.html

Dogorjela su moja nadanja kao noćne vatre zapaljene na širokim ravnicama pradavne domovine.

Pamtiš i pričaš sve, vidim tvoje pokrete, slušam tvoje tople riječi, ali odlažem odgovor.

Dok je u mojoj sobi noć spavala kao gost, sa blijedih usana se cijedilo slatko vino i podsjetilo me koliko sam bogata, jer imam tebe.

Uvjerena sam u dobar ishod ove priče, dok me grliš nekog četvrtog dana i spuštaš svoj osmijeh na moje usne.

Iznad oblaka proviruje ispražnjeni Mjesec, kao prazan pogled, gleda me i znam, da će opet jednog četvrtog dana tvoj osmijeh poljubiti moje usne slatkog vina.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TRENUTAK NESTAJANJA

12.02.2016.



slika: digital art

Preduboka je ta suza za moje misli što se roje iza mirnog čela, predaleko je ta riječ, koja sazrijeva u tišini, pripremajući se za objavu u dubini podsvijesti.

Hodala sam iza tvojih tragova, bez umora i bez onog čudnog hlada u duši, nestao si, kao varljiva mjesečina, moj trag se izgubio u plavetnilu tvojih očiju, a vjetar je zamrsio moje skladne misli, bez suze, bez glasa.

Iz tog stravičnog zagrljaja nijeme mene i nijemosti trenutka, nema gladi pa ni lahor ne plovi mekanim lišćem srebrnih breza iza moje zgrade...

Pusti me da odmirujem te minute nijemosti, pusti me da se ne probudim u toj stravi bezličnog zagrljaja preduboke suze.

Za jedan trenutak, kad se kristali orose na tvom dlanu, iz medenog Sunca zalit će me razigrana svjetlost i pokriti vrhove dubokih misli, premalih da opišem trenutak nestajanja...

Sve stoji, a valovi dalekih oceana podsvijesti ljeskaju se i spašavaju mi dušu.

U mislima rotira spoznaja, ono što dugo stoji, ono što je živo samo po sebi, ono što me uvijek zatekne nespremnu – smjer prema ljubavi, smjer prema duši, putokaz prema skrovitoj stazi, obrasloj mahovinom, koja vodi na sjever i konačno spušta taj mir na moj trenutak nestajanja.


napisano: 24.07.2010. u 17.30h na portalu Magicus, iz knjige poezije "PLESAČ NA ŽICI"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=47676

http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-53-1Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






POVEDI ME

10.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
picture: digital artist GLORIA

napisano: 07.10.2005. u 11:07h na portalu iskrica weblog pod naslovom "Davoru", a iz 1. zbirke "Sjena duše":

i 01 Studeni 2013. na pjesničkom portalu "Očaravanje":

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=69393

http://www.ocaravanje.com/povedi-me-3/

Ako mi nakon sedam dana bol proteče tijelom i odnese nemire, ako i opet bacim sjenu na naše staze gdje hodamo, molim te, povedi me u baršunastu noć i pokaži mi kako gori srce u očima, kako se luta pustim beskrajima tvoje duše i zagrli moja ramena pa me upoznaj do kraja.

I kad na grebenu svojih nedosanjanih mladalačkih snova zastaneš i pogledaš iza sebe, vjeruj mi, to su samo stare staze koje su te vodile u neke krive putove.

Mirnom molitvom sam zamolila Boga, da mi pomogne da tebi pomognem.

Ako more ljubavi pretvoriš u sol, znat ćeš kako je bijela boja tužna, znat ćeš kako je suha noć teža od gomile neprospavanih godina i kako ništa teže ne boli, nego ovo kroz što prolaziš.

Nemiri, koje nosiš, rasvjetljavaju tvoje putove u mračne koridore gdje ni sam ne znaš raspoznavati ono što u tebi spava, a ne pokazuješ.

Imaš samo sebe, imaš mene u sebi, kreni i pod mjesečevim baršunastim okriljem izmisli neko novo vrijeme za mene i tebe..


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

ova svjećica nije vezana uz objavljenu pjesmu, već je postavljena u spomen na 26.11.2015. kad je dušica moje Šuške otišla u Nebo i ta svjećica će stalno gorjeti na svakom postu, kojeg budem objavljivala, dok u naš dom ne dođe nova malena curica, a očekujemo je oko 15.2.2016., kad je i Šuškin rođendan... tako se sve poklopilo, ništa nije slučajno

Image and video hosting by TinyPic

"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NEUMITNOST VREMENA

08.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

moje lice, izbrisano u vremenu...
ono lice, koje diše ispod ovog, kojeg nosim sada


napisano: 8.2.2015. u 13.30h, iz 7. zbirke "IZBRISANO LICE"

Ovaj grad je prazan,
bježim iz njega,
zaustavljam se na obzoru duge,
nema me.

Duge u daljinama,
tuge u istinama,
završena priča za dvoje,
čije li je ovo srce sada,
tvoje ili moje?

Bol se razlila
po zidovima šutnje,
koja potvrđuje
ono što i sama znam.

Neumitnost vremena
ima svoju cijenu,
a naši listići uspomena,
koje otvaramo
i zaustavljamo se na njima
kao da mu daju
novi pelud opijanja
uspomenama u sadašnjosti.


http://www.digitalne-knjige.com/varga7.php

http://exyuvoice.ba/index.php/forme/recenzije/109-recenzija-knjige-izbrisano-lice-jadranke-varga

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8054-662

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

ova svjećica nije vezana uz objavljenu pjesmu, već je postavljena u spomen na 26.11.2015. kad je dušica moje Šuške otišla u Nebo i ta svjećica će stalno gorjeti na svakom postu, kojeg budem objavljivala, dok u naš dom ne dođe nova malena curica, a očekujemo je oko 15.2.2016., kad je i Šuškin rođendan... tako se sve poklopilo, ništa nije slučajno

Image and video hosting by TinyPic

"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






INSPIRACIJA

07.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

moje lice, izbrisano u vremenu...
ono lice, koje diše ispod ovog, kojeg nosim sada


napisano: 5.1.2015. u 16.45h, iz 7. zbirke "IZBRISANO LICE"

Sve je tako tiho
prije padanja
bijele tišine sa Neba
a kad je srce sretno,
nedostaju riječi tuge,
koje ispisuju poeziju.

Poezija se uvijek piše
kad je srce slomljeno
"neki ljudi vam izvade srce,
a neki ljudi ga vrate na mjesto",

kako je rekla Elizabeth David...

Upravo je tako,
kad je srce na mjestu,
inspiracija je u samoj ljubavi.

Kad je srce izvađeno,
slomljeno, ostavljeno,
inspiracija lebdi u zraku
poput etera,
koji se obavija oko Duše
i tada ona piše svoje stihove...


http://www.digitalne-knjige.com/varga7.php

http://exyuvoice.ba/index.php/forme/recenzije/109-recenzija-knjige-izbrisano-lice-jadranke-varga

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8054-662

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

ova svjećica nije vezana uz objavljenu pjesmu, već je postavljena u spomen na 26.11.2015. kad je dušica moje Šuške otišla u Nebo i ta svjećica će stalno gorjeti na svakom postu, kojeg budem objavljivala, dok u naš dom ne dođe nova malena curica, a očekujemo je oko 15.2.2016., kad je i Šuškin rođendan... tako se sve poklopilo, ništa nije slučajno

Image and video hosting by TinyPic

"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ISPOD TAMNOG NEBA

06.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

moje lice, izbrisano u vremenu...
ono lice, koje diše ispod ovog, kojeg nosim sada


napisano: 23.11.2014. u 15.50h, iz 7. zbirke "IZBRISANO LICE"

Još dok sam živa,
pogledaj u moje oči,
jer jednog dana,
kad Nebo izbriše
crte mog lica,
nećeš znati
koliko je samo tuge bilo
ispod tanke kore srca.

A tamo negdje
ispod tamnog Neba,
koje me gleda svaki dan
direktno u oči,
mrtvo srce,
mrtvije od zlatnog osamljenog trenutka,
svoje gorke suze toči
i procvjetat će u svojoj osamljenosti
pa te potražiti,
negdje među zvijezdama.


http://www.digitalne-knjige.com/varga7.php

http://exyuvoice.ba/index.php/forme/recenzije/109-recenzija-knjige-izbrisano-lice-jadranke-varga

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8054-662

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

ova svjećica nije vezana uz objavljenu pjesmu, već je postavljena u spomen na 26.11.2015. kad je dušica moje Šuške otišla u Nebo i ta svjećica će stalno gorjeti na svakom postu, kojeg budem objavljivala, dok u naš dom ne dođe nova malena curica, a očekujemo je oko 15.2.2016., kad je i Šuškin rođendan... tako se sve poklopilo, ništa nije slučajno

Image and video hosting by TinyPic

"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (12) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZNAM....

04.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 05.09.2008. u 20:41h na portalu iskrica weblog, a iz 1. zbirke "Sjena duše":

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=259949

Vidjela sam neke tragove na latici ruže, vidjela sam maglu, našla sam raspršene misli, a na dlanu trag sjene.

U plavoj kosi spava Mjesec, u plavim očima vidim sebe, a u tamnoj kosi ovog muškarca vidim hladno inje, u dubini njegovog oka, ima li mene?

Iako si ljuto ostavio život uz kap limunove boje, toliko lako sam se susrela sa tvojim pogledom…odale su te ruke.. drhtale su… u dijamantnoj tišini nije te bilo.

Vidjela sam muškarca tamne kose i plavih očiju, u kojima se tek naslućuje moje ime…sa njim nema praznine.

Pretopila sam led u vino… možda sljedećih godina pročitam najljepšu priču ... možda.

I dok se bijelo u posljednjim tracima najavljuje u zlatno, znam.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

ova svjećica nije vezana uz objavljenu pjesmu, već je postavljena u spomen na 26.11.2015. kad je dušica moje Šuške otišla u Nebo i ta svjećica će stalno gorjeti na svakom postu, kojeg budem objavljivala, dok u naš dom ne dođe nova malena curica, a očekujemo je oko 15.2.2016., kad je i Šuškin rođendan... tako se sve poklopilo, ništa nije slučajno

Image and video hosting by TinyPic

"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (16) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






JOŠ UVIJEK - iz moje 6. samostalne zbirke poezije "Duša anđela"

03.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 24.3.2014. u 12.30h, na stranici 15.

Još su moje misli na oltaru tuge, još sam u sebi zatvorila Dušu i ne pričam o njoj nikome.

U sjeni, koja me slijedi, rastočio se svijet, odnio je misli, da se pogađaju sa Svemirom i odnesu me u ovoj noći, koja se kao pritajen ljubavnik uvlači u snove, zaboravljajući prolaz do Svijeta sjena.

Kao da me tu nema, kao da sam prolaznik sama u sebi, kao da sam tamo gdje ne želim biti, a tijelo samo dopušta taj prizor - nijemosti tišine.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga6.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8054-20-4 za tiskanu knjigu

Format: Exe (izvršna datoteka) za digitalnu objavu ISBN 978-953-8054-21-1

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

ova svjećica nije vezana uz objavljenu pjesmu, već je postavljena u spomen na 26.11.2015. kad je dušica moje Šuške otišla u Nebo i ta svjećica će stalno gorjeti na svakom postu, kojeg budem objavljivala, dok u naš dom ne dođe nova malena curica

Image and video hosting by TinyPic

"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






KAMEN NIJE SAM

02.02.2016.



"KAMEN NIJE SAM" je moja 9. najtužnija zbirka poezije posvećena našoj Šuški




slika: digital art


Bijeli san prostire svoje magle iznad zelenih očiju mojih koje su u tamnicama tuge beskrajno zaplovile čudnim snovima i zaustavile se pred oblikom anđela kojeg je mudrac nacrtao u svom zagonetnom stihu.

Svjetlost male svijeće ne vjeruje u moje molitve, lelujavo me zavodi i putem snova odvodi u nepoznate staze između breza koje spavaju ove hladne noći i zaboravljaju te stazice kojima je jedna mala dušica šetala.



slika: digital art


Kamen nije sam, riječ se pretvara u bol, a čovjek se pita, otkud mu hrabrost da iz gorke šifre ljudskog grča ne zna pročitati poruku iz davnina?

Ne, neću ovih dana ići pokraj bijele crkve, jer se molitva u srcu rađa i beskrajno se nada uslišenju od Glasa Božjega.



Šuška


Neka je tako … svako vrijeme svoje nosi, svaka noć snove ne donosi, a kad ukrotim ove pramenove tuge koji su se svili oko mene, znat ću da na nekom tihom mjestu čovjek nikad neće biti sam, jer sklopljeni savez između Neba i Zemlje ne raskida se tako lako.



napisano: 04.12.2015. u 22:15h iz istoimene 9. poetsko-prozne zbirke
KAMEN NIJE SAM




in memoriam Šuška: 15.02.2002. - 26.11.2015.

Zašto baš ovaj naslov ove moje najtužnije knjige koju sam napisala? Postoji jedno mjesto u šumi, jedno tajno mjesto ljudima neznano, ali nama poznato, mjesto gdje kamen nije sam, taj kamen koji čuva njeno posljednje počivalište, kamen kojeg smo stavili kao obilježje da ovdje spava jedna mala vilinska dušica i taj kamen nikad nije sam



http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2016/02/1632000368/kamen-nije-sam.2.html
http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-8100-30-7
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava

napiši nešto, ako želiš: (12) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.